پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام غلامرضا قندهاری سمنان

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از اجرای ۵۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در سپاه این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری، پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های برنامه‌های امسال عقیدتی سیاسی سپاه استان سمنان حمایت و اهتمام در تحقق شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌عنوان حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری شده، اظهار داشت: در هفته عقیدتی سیاسی سعی شده است تا سخنرانان در همایش‌های این هفته با این محوریت سخن داشته باشند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به مشکلات اجتماعی پیام‌رسان‌های خارجی بر استفاده از پیام‌رسان داخلی، تصریح کرد: بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی جامعه از این طریق برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی حاکم در جامعه به‌عنوان بزرگ‌ترین چالش است، افزود: امیدواریم با حمایت از شعارهای سال که از سوی مقام معظم رهبری بیان می‌شود، شاهد کاهش این مشکلات و رفع بیکاری باشیم.

حجت‌الاسلام قندهاری با گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری و هفته معلم، برگزاری همایش‌هایی در تبیین دو محور برای هدف جمعیتی حوزه سپاه و پایگاه‌ها، برگزاری کلاس‌های عقیدتی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، تجلیل از مربیان و اساتید دانشگاه‌ها که در این حوزه فعالیت دارند، برگزاری نمایشگاه کتاب و دیدار با امامان جمعه در استان را ازجمله برنامه‌های این هفته اعلام کرد.

وی ازجمله مهم‌ترین این برنامه‌ها را برگزاری همایش‌ها، کلاس‌های عقیدتی سیاسی، نشست‌های کارگروه‌های عقیدتی سیاسی، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برپایی نمایشگاه کتاب، دیدار با ائمه جمعه، تشویق و تجلیل از مربیان و اساتید نمونه، دیدار اساتید و مربیان با آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان عنوان کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری به همراه تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی با حضور سردار طهماسبی معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در روز شنبه 15 اردیبهشت‌ماه در سپاه استان سمنان برگزار می‌شود.

وی برگزاری مسابقات فرهنگی، کوه‌پیمایی، اردوهای فرهنگی، محافل انس با قرآن، برگزاری حلقات صالحین در پایگاه‌های مقاومت بسیج با موضوع اندیشه امام خمینی(ره) و شهید مطهری، تجلیل از اساتید و طلاب برتر، برپایی نشست‌های روشنگری و برپایی صبحگاه مشترک و زنگ سپاه از معلم را از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه عنوان کرد.

حجت‌الاسلام قندهاری از اجرای 50 برنامه شاخص در هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدتقی خیری گنجی مسئول عقیدتی سیاسی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان نیز در این نشست با اعلام اینکه برنامه‌های این هفته از ۱۵ اردیبهشت آغاز خواهد شد، برگزاری مسابقات فرهنگی، کوه‌پیمایی، اردوهای فرهنگی، محافل انس با قرآن، اعزام مبلغ، همایش حلقه‌های صالحین و زنگ سپاس معلم را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha