پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور ورود به حوزه علمیه را به معنای سربازی امام زمان(عج) دانست و بر ضرورت بهره گیری از فرصت ها توسط طلاب مدارس علمیه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، ظهر سه شنبه در جمع طلاب جامعه المصطفی العالمیه تبریز ابراز کرد: ماه شعبان و رمضان فرصت مناسبی برای طلاب غیرایرانی است، دوره جوانی و فرصت های تحصیل و خودسازی و اصلاح نفس، تکرار ناشدنی است.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه افزود: دوره طلبگی باید در راستای مناجات و عبودیت خدا باشد، وقتی اینگونه باشد هیچ چیز و هیچ کس جلودار او نیست، البته در این مسیر، جهل، نصیان، سهو و غفلت مانع فهم این حقایق است.

آیت الله اعرافی تاکید کرد: ورود به حوزه علمیه به معنای سربازی امام زمان(عج) است و در نیمه شعبان باید این وفاق محکم تر شود.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور همچنین خاطرنشان کرد: طلاب غیرایرانی قدر حضور در ایران اسلامی و تحصیل در علوم دینی را بدانند.

گفتنی است، آیت الله اعرافی پیش از این نیز با حضور در واحد خواهران جامعه المصطفی العالمیه در تبریز با طلاب خواهر دیدار و به مناسبت روز معلم از اساتید این حوزه علمیه و طلاب ممتاز مدرسه علمیه تجلیل کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha