جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
وفاق المدارس شیعه پاکستان

حوزه/ رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان با اشاره به جنایات شهر کویته گفت: دشمن میخواهد با این جنایات اقتصاد و فرهنگ بلوچستان را نابود کند دولت باید عاملان این جنایات را معرفی کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید حافظ ریاض حسین نجفی رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان با اشاره به جنایات شهر کویته گفت: دشمن میخواهد با این جنایات اقتصاد و فرهنگ بلوچستان را نابود کند دولت باید عاملان این جنایات را معرفی کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید نیاز حسین نقوی نائب رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان هم گفت: در کویته فقط مردم بی گناه هزاره شیعه را قتل عام می کنند، در این چند سال چند هزار کودک یتیم، چند هزار زن بیوه و هزاران نفر کشته شدند و تا الان هیچ کس به داد اینها نرسیده است.

* دولت های قبلی و دولت کنونی مسئول این جنایات هستند

وی افزود: اگر دولت چند سال قبل به کشتار این مردم بی گناه واکنش نشان می داد امروز این همه شیعه کشته نمی شدند، دولت های قبلی و دولت کنونی مسئول این جنایات هستند و در روز قیامت حتما باید پاسخ خون این مظلومان را بدهند.

حجت الاسلام والمسلمین افضل حیدری دبیر وفاق المدارس شیعه پاکستان هم مردم شیعیان کویته را مردم میهن دوست و متمدن خواند و گفت: شیعیان هزاره بلوچستان بسیار متمدن هستند، و برای پیشرفت ایالت بلوچستان و پاکستان نقش مهم دارند.

وی افزود: باید با کمک ارتش و سازمان های امنیتی خودمان با تروریست مبارزه کنیم. دولت هم باید هرچه سریعتر علیه ترویست ها اقدام جدی انجام دهد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha