شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به شرایط کنونی جهان بشریت، گفت: یکی از وظایف طلاب و روحانیون در عصر حاضر مهیا کردن زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) است و باید با استفاده از معارف و علوم دینی نه تنها فرقه های ضاله را رسوا کنند، بلکه مردم را برای روز قیامت و ظهور حضرت آقا (عج) آماده نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، به مناسبت نیمه شعبان و سالروز میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج) صبح امروز مراسم جشنی در حوزه علمیه استان کردستان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان در سخنانی اظهار داشت: حضرت مهدی (عج) منجی آخرالزمان سرانجام به این هیاهوی دنیای کنونی که  غرق در مادیات، فساد و... است، پایان خواهد داد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: یکی از وجوه مشترک تمام ادیان الهی اعتقاد به منجی آخرالزمان است و همگی این ادیان معتقدند که در نهایت جهان و دنیای بشر در دستان فردی وارسته و منتخب خداوند متعال قرار خواهد گرفت.

این استاد حوزه در ادامه با اشاره به اینکه ما در زمان غیبت منجی آخرالزمان وظایف بسیاری برعهده داریم، بیان داشت: حضرت مهدی (عج) زمانی ظهور خواهد کرد که زمینه های آن مهیا باشد، لذا همه وظیفه داریم این پیش زمینه های ظهور را آماده و مهیا کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان در ادامه با تاکید بر اینکه دنیای امروز غرق در مادیات و... شده است، افزود: امروز دنیای بشری وضعیت نابسامانی دارد و این وضعیت هرگز اصلاح نخواهد شد مگر با ظهور منجی از سوی خداوند متعال، لذا باید وظایف خود را در این بخش به نحو احسن انجام دهیم.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان با تاکید بر اینکه فِرق انحرافی بسیاری دنیای بشر امروزی را تهدید می کند و به دنبال خارج کردن بشر از مسیر واقعی خود هستند، بیان داشت: امروز فرقه های ضاله بسیاری در دنیا پدیده آمده اند و به نوعی در مسیر شیطان قرار دارند و می خواهند موضوع آخرزمان را زیرسئوال ببرند، لذا جوانان و نوجوانان و حتی دیگر اقشار جامعه باید در مقابل این فرقه ها و گروه ها هوشیاری خود را حفظ کنند.

این استاد حوزه اظهار داشت: یکی از وظایف طلاب و روحانیون در عصر حاضر مهیا کردن زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) است، امروز طلاب و روحانیون باید با استفاده از معارف و علوم دینی نه تنها فرقه های ضاله را رسوا کنند، بلکه باید مردم را برای ظهور حضرت آقا (عج) آماده نمایند.

در ادامه این جشن، مراسم مدیحه سرایی در وصف میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج) برگزار گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha