پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در مراسم جشن نیمه شعبان در مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: ان شاء الله انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) خواهد بود و پرچم اسلام و توحید توسط فرزند خلف ایشان؛ امام خامنه ای به دستان صاحب اصلی آن که همان حضرت مهدی (عج) می باشد، خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، مراسم جشن نیمه شعبان؛ سالروز میلاد پربرکت حضرت مهدی (عج) با حضور آیت الله محمدرضا آشتیانی؛ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان، مدیر حوزه علمیه استان کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی؛ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران، جمع زیادی از طلاب و روحانیون و اساتید و... ظهر امروز در این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام سیدجلال حسینی؛ مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران ضمن خوش آمدگویی به آیت الله آشتیانی؛ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان؛ مدیر حوزه علمیه استان کردستان و... گزارشی از عملکرد مدرسه علمیه این شهرستان ارائه کرد.

در ادامه این مراسم باشکوه، آیت الله محمدرضا آشتیانی؛ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز میلاد با سعادت امام زمان (عج) اظهار داشت: ماه شعبان در تقویم اسلامی از جایگاه رفیع و مقدسی برخوردار است زیرا در این ماه شاهد اعیاد مذهبی بسیاری هستیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: امروز، یعنی نیمه شعبان و سالروز میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) برای همه شیعیان روزی خاص و استراتژیک است. در چنین روزی ناجی بشریت پا به عرصه زندگی گذاشت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بسیاری از دشمنان دین خدا با ایجاد شبهات در جامعه می خواهند باورهای اصیل اسلامی همانند موضوع ظهور را زیر سئوال ببرند، گفت: دشمنان دین خداوند با تمام قوا به دنبال القای بی دینی در بین جوامع اسلامی به ویژه نسل های جوان و نوجوان هستند، لذا باید همگی به ویژه حوزویان، روحانیون و طلاب در برابر این توطئه های و نقشه های زیرکانه دشمنان خدا، بصیرت و دشمن شناسی خوبی داشته باشند.

آیت الله آشتیانی با اشاره به اینکه در تمامی ادیان الهی بر منجی آخرالزمان تاکید شده است و این امر از مشترکات ادیان خدایی است، اظهار داشت: ادیان الهی که سرچشمه گرفته از وحی هستند، اعتقاد راسخی به وجود ناجی بشریت دارند و تنها تفاوت این ادیان در این موضوع در جزییات است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: همه جامعه وظیفه دارند بسترهای لازم برای ظهور حضرت آقا (عج) را آماده و مهیا سازند تا ان شاء الله زمام دنیای کنونی که سرشار از ظلم و فساد شده است در دستان صاحب اصلی اش قرار بگیرد و در زمین صلح و آرامش و انسانیت طنین افکن شود.

آیت الله آشتیانی اظهار داشت: یکی دیگر از وظایف مسلمان در زمان انتظار شناخت ابعاد وجودی امام زمان و قیام عالم گیر ایشان است، همه مکلفیم که در بحث ظهور آگاهی کاملی داشته باشیم تا بتوانیم هرچه بهتر زمینه های این حادثه و واقعه عظیم عالم بشریت را مهیا سازیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در کتب الهی وعده چنین روزی داده شده است، حال برخی از فرقه ها که دست ساخته دشمنان و صهیونیست جهانی هستند به دنبال از بین بردن چنین اعتقاداتی هستند و به همین منظور از هیچ کوششی برای رسیدن به این نیت پلید خود دریغ نمی کنند.

این استاد حوزوی افزود: ان شاء الله انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) خواهد بود و پرچم اسلام و توحید توسط فرزند خلف ایشان؛ امام خامنه ای به دستان صاحب اصلی آن که همان حضرت مهدی (عج) می باشد، خواهد رسید.

در پایان این برنامه، ضمن پذیرایی از مهمانان این جشن، مراسم مدیحه سرایی توسط حاج علی اصغر دریایی انجام گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha