شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تقدیر از اساتید برتر مدرسه علمیه بیجار

حوزه/ به مناسبت نیمه شعبان و سالروز میلاد پربرکت حضرت مهدی (عج) مراسم جشنی در مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار برگزار و از اساتید برتر این مدرسه تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، به مناسبت نیمه شعبان و سالروز میلاد پربرکت حضرت مهدی (عج) عصر امروز مراسم جشنی در مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار برگزار شد.

در ابتدای این مراسم آیاتی چند از کلام الله مجید توسط قاری قرآن استاد فعله گری تلاوت گردید.

در ادامه این مراسم باشکوه، حجت الاسلام حکمت حکیمی فر، مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار ضمن خیرمقدم به به مهمانان این مراسم، به گوشه هایی از زندگی امام زمان (عج) اشاره کرد.

از دیگر برنامه های این جشن، دکلمه زیبای یکی از طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار در وصف حضرت مهدی موعود(عج) بود.

دیگر سخنران این جشن، امام جمعه شهرستان بیجار بودند.

امام جمعه شهرستان بیجار اظهار داشت: ظهور امام زمان(عج) تمام معادلات دنیای کفر را در هم خواهد پیچید و امید است که همگی به زودی شاهد این واقعه عظیم باشیم.

وی با اشاره به اینکه با آمدن و ظهور حضرت دنیا سرشار از آرامش و ... خواهد شد، گفت: امروز دنیای ما، دنیایی مادی است و معنویات به تدریج در حال فراموش شدن هستند، لذا باید همگی به ویژه طلاب زمینه های ظهور منجی آخرالزمان را مهیا سازند.

در ادامه این مراسم استاد علم الهدی از مداحان اهل بیت علیهم السلام در وصف امام زمان (عج) به مدیحه سرایی پرداخت.

در پایان این جشن، از اساتید سطح یک و۲ و معاونین و خادمین مدرسه علمیه امام صادف (ع) بیجار به مناسبت روز معلم با اهدا هدایایی تجلیل به عمل آمد.

همچنین از نفرات برتر ورزشی و کسانی که دروس اخلاق را تقریر نویسی کرده بودند در این مراسم تقدیر گردید.

گفتنی است که در این مراسم  امام جمعه بیجار، حجت الاسلام حکمت حکیمی فر؛ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) این شهرستان، جمعی از اساتید، روحانیون و طلاب حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha