شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
گردهمایی مبلغان

حوزه/ نهمین گردهمایی مبلغان اعزامی ماه شعبان و رمضان با حضور بالغ بر ۸۰۰ نفر از طلاب غیر ایرانی برادر و خواهر جامعه المصطفی العالمیه از ۵۶ ملیت در رواق شیخ حرعاملی حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، نهمین گردهمایی مبلغان اعزامی ماه شعبان و رمضان به همت آستان قدس رضوی و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در رواق شیخ حرعاملی حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

حجت الاسلام سید جلال حسینی با بیان این که این همایش با حضور بالغ بر 800 نفر از طلاب غیر ایرانی جامعه المصطفی العالمیه اعم از خواهر و برادر از 56 ملیت برگزار می شود، خاطر نشان کرد: در این مراسم حجج اسلام والمسلمین قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور، مهدوی مهر، رئیس دانشگاه بین المللی جامعه المطفی العالمیه مشهد و دکتر محمد اورعی، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نمایندگی خراسان رضوی به ایراد سخن می پردازند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی این مبلغان را سفیران رضوی در اقصی نقاط جهان دانست و خاطر نشان کرد: با عنایت به اهمیت تبلیغ در اسلام به ویژه تبلیغ چهره به چهره احکام اسلام ناب محمدی و در جهت تحقق اهداف نظام اسلامی مبلغان پس از شرکت در این همایش، برای امر تبلیغ به کشورهای خود اعزام می شوند.

وی در ادامه آشنایی با بایسته های تبلیغ و دانش افزایی را از جمله مهمترین اهداف این گردهمایی عنوان و ابراز کرد: این گردهمایی روز پنج شنبه 13 اردیبهشت ماه از ساعت 16 تا 19 در رواق شیخ حرعاملی حرم مطهر رضوی برگزار می شود. 

انتهای پیام/۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha