شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری گفت: نیمه شعبان نوید بخش برای مستضعفین جهان است،مردم به هیچ وجه نا امید نشوند و نه از ظالمین بترسند مالک این زمین خدا است و فقط از خدا بترسید و از او کمک بخواهید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در پیام خود بمناسبت ولادت امام زمان (عج) گفت: نیمه شعبان نوید بخش برای مستضعفین جهان است، مستضعفین به هیچ وجه نا امید نشوند و نه از ظالمین بترسند مالک این زمین خدا است و فقط از خدا بترسید و از او کمک بخواهید. و از قدرت ظالمین نترسید چون خداوند بنده صالح خود را خواهد فرستاد و تمام دنیا را از ظلم و جور پاک خواهد کرد. منتظر امام بودند یعنی استقامت در برابر دشمن است.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری گفت: پانزدهم شعبان سالروز میلاد حضرت، ولی عصر (عج) دوازدهمین پیشوای شیعیان است یگانه منجی عالم بشریت است که با ظهورشان پرچم عدالت و آزادگی را در سراسر عالم به اهتزاز درخواهند آورد و چراغ هدایت اهل یقین، برای دستیابی به کمال و رستگاری خواهد بود.

وی افزود: ما هنوز در اول راه قرار داریم و دنبال رفع موانع ظهور امام زمان (عج) هستیم و ما دنبال تربیت کردن ملت به صورت یک ملت باشعور و بابصیرت هستیم و میخواهیم با پیروی از سیره آئمه (ع) ملت را یک ملت شهید پرور درست کنیم. میخواهیم مردم راه با ولایت فقیه که در زمان غبیت امام زمان (عج) پناه گاه یتیمان آل محمد و مستصعفین جهان هستند آشنا کنیم تا مردم با رهبر اصلی خود در ارتباط باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha