چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حمله وحشیانه به زن مسلمان و فرزندانش در فروشگاه مک دونالد در لیورپول

حوزه/ در یک حمله اسلام هراسی به یک زن مسلمان روبروی فروشگاه مک دونالد در شهر لیورپول، پس از اهانت های نژادپرستانه، فرد مهاجم با ضرب و شتم زن مسلمان او را بیهوش کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از دیلی صباح، در یک حمله اسلام هراسی، روبروی فروشگاه مک دونالد در شهر لیورپول در انگلستان، یک زن مسلمان و مادر چهار فرزند به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته و بیهوش می کند.

طبق گزارش منتشر شده در رسانه های محلی لیورپول، حنان حمود بانوی مسلمان 30 ساله زمانی که برای سفارش دادن غذا برای خانواده اش به مک دونالد رفته بود ابتدا توسط کلی کوک، فرد مهاجم به خاطر لهجه اش مورد تمسخر قرار گرفته است.

دادستان ملانی تاملینسون در دادگاه بریتانیا گفت که کوک رو به اعضا و کارمندان مک دونالد کرده و گفته است: او خودش هم نمی داند چه می گوید!

فرد مهاجم سپس رو به این زن محجبه کرده و با اشاره به حجاب او گفته است: به کشور خودت برگرد! تو نباید در این کشور روسری سر کنی! چرا اصلا پوشیه  نپوشیدی!؟

او سپس شروع به اهانت های بیشتر کرده کرده و سر فرزندان حمود فریاد کشیده است. قربانی درحالی که از ترس می لرزیده، سعی داشته با شوهرش تماس بگیرد. مهاجم سپس سعی داشته روسری او را از سرش بکشد و در نهایت با ضرب و شتم او را بیهوش می کند. هنگامی که پلیس به محل رسیده وی هنوز فریادهای نژادپرستانه و رفتار تهاجمی داشته است.

وندی لوید قاضی منطقه ای در باره حادثه مربوطه گفته است: وضعیت بسیار وحشتناک و ترسناکی برای این زن مسلمان و فرزندانش به وجود آمده است. او نه تنها شرایط ترسناکی برای زن و فرزندانش ایجاد کرده بلکه به آن ها به شدت اهانت کرده است. آن هم درست وقتی که همگی برای سپری کردن یک روز خوش و مفرح به بیرون از خانه رفته بوده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha