جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تلبس

حوزه/سه نفر از طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) بجنورد طی آیینی به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، سه نفر از طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بجنورد امروز به دست نماینده ولی‌فقیه در استان و رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی، طی آیینی به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی با سفارش طلاب حوزه علمیه به داشتن تقوا و الگو بودن، گفت: طلاب حوزه علمیه در شرایط کنونی جامعه که شاهد جنگ نرم از سوی دشمنان هستیم، وظایف خطیری بر عهده دارند.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی تلبس به لباس روحانیت را افتخاری برای طلاب دانست و اظهار داشت: باید برای توفیق پوشیدن این لباس، از خدای متعال و امام عصر(عج) سپاسگزار باشیم که از میان هزاران نفر، این مدال بر گردن ما آویخته شده است

وی خطاب به طلاب، یادآور شد: بدانید که لباس پیامبر(ع) و اهل‌بیت(ع) را پوشیده‌اید؛ ازاین‌رو باید احترام و جایگاه آن را حفظ کنید

در این مراسم طلاب واجد شرایط به دست حجت‌الاسلام‌والمسلمین یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در استان و رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی، ملبس به لباس مقدس روحانیت شدند.

این مراسم با حضور اعضای شورای حوزه علمیه استان، مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی و مسئولان حوزه علمیه و مدارس استان، جمعی از فضلا و اقشار مختلف مردم در محل مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha