جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار یادگاران

حوزه/ اولین دورهمی فرزندان شاهد استان یزد ویژه برادران، با عنوان «دیدار یادگاران» در دبیرستان شهید رمضان زاده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه  از یزد، اولین دورهمی فرزندان شاهد استان یزد ویژه برادران با عنوان «دیدار یادگاران» در دبیرستان شهید رمضان زاده برگزار شد.

در این همایش که به همت انجمن یادگاران شاهد و ستاد پدران آسمانی استان برگزار شد، فرزندان شاهد پس از سال‌ها با معلمان دوران تحصیل خود در محیطی صمیمی دیدار کردند و ضمن تبریک روز معلم به آنان، خاطرات آن دوران را باهم مرور کردند.

احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: مجاهدت در سنگر علم و دانش چیزی کمتر از جهاد نظامی ندارد بلکه مرتبه‌ای بالاتر نیز می‌تواند داشته باشد زیرا میوه و ثمره آن قطع وابستگی کامل از شرق و غرب خواهد بود و شما یادگاران عزیز شاهد با تلاش و مجاهدت علمی خود در امتداد خط سرخ پدران شهید خود حرکت کردید.

وی تصریح کرد: این که معلمان در کنار شاگردان سال‌های دور خود قرار گرفتند، نشان از عمق محبت و علاقه بین طرفین است و هرچند ممکن است در دوران تحصیل مشکلاتی ایجادشده باشد، اما امروز شاهد هستیم همه در کمال دوستی و محبت کنار یکدیگر قرارگرفته‌اند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha