پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سیدموسوی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بیجار گفت: شایعه کشف قرآن جدید با ۱۱۵ سوره در حومه شهر قم توطئه دیگری از سوی دشمنان وحدت جهان اسلام است.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: متاسفانه فضای مجازی و شبکه های های ماهواره ای با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارند به دنبال ایجاد تفرقه افکنی هستند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر(عج) شهرستان بیجار با اشاره به توطئه جدید دشمنان اسلام، گفت: چندی پیش در توطئه ای جدید، برخی از رسانه های معاند از کشف قرآنی به قدمت 1400 سال در حوالی شهر قم خبر دادند که این موضوع به سرعت در بین رسانه ها و فضای مجازی دست به دست شد.

حجت الاسلام محمودی تاکید کرد: این توطئه به قدری برنامه ریزی شده بود که موضوع را از زبان یکی از بزرگان حوزوی نقل کرده بودند تا بهتر بتوانند دروغ خود را در افکار مردم و جامعه اسلامی جای دهند.

وی با تاکید بر اینکه این توطئه نه اولین و نه آخرین دسیسه دشمنان وحدت جهان اسلام خواهد بود، گفت: هدف اصلی سازندگان این توطئه و تخیل باطل ایجاد انشقاق و دو دستگی در بین امت اسلام است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر(عج) شهرستان بیجار تصریح کرد: هنگامی که دشمنان وحدت امت اسلام دیدند گروهک های تروریستی همانند داعش به بن بست می خورند، با این شایعه سازی به دنبال کردن نقشه های بلندمدت خود برای تفرقه افکنی هستند.

حجت الاسلام محمودی عنوان کرد: در این بین باید با هوشیاری کامل و بصیرت و دشمن شناسی، از این توطئه جدید دشمنان به سلامت عبور کنیم و بدانیم که این دسیسه ها همچنان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha