شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رحیمی

حوزه/ امام جمعه هشترود بدعهدی آمریکایی‌ ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران را مشهود دانست و گفت: اما بی عهدی آمریکایی ها در مساله برجام اثبات شد، براین اساس مسئولان نباید به آمریکایی ‌‌ها اعتماد بیش از این داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی رحیمی امام جمعه شهر هشترود، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، اظهار داشت: برجام و حرکت‌ های مرموزانه برجامی آمریکایی ها، هر از گاهی، مسئولان ما را به حرکت در می ‌آورد اما باید نسبت به بدعهدی طرف مقابل هوشیار بود.

وی گفت: بدعهدی آمریکایی‌ ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران مشهود بود و در مساله برجام مشهودتر شد، مسئولان نباید به آمریکایی ‌‌ها اعتماد بیش از این داشته باشند.

امام جمعه هشترود تاکید کرد: آمریکا دشمن درجه یک ایران و انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است و نباید به حیله‌ ها و ترفندهای آن اعتماد کرد.

وی با اشاره به سخنان اخیر ترامپ در خصوص برجام گفت: ملت ایران با اتحاد و قدرت تمام در برابر زیاده خواهی ها و فشارهای آمریکا ایستاده و پاسخ محکمی به آن خواهد داد.

حجت الاسلام رحیمی افزود: اوباما در گذشته با ابزار لبخند و هم اکنون نیز ترامپ با دیوانگی، درصدد باج گیری از کشورمان در زمینه برجام هستند.

وی ادامه داد: این اقدامات دولت آمریکا در قالب تهدیدها و تحریم ها از اول پیروزی انقلاب بر نظام ما تحمیل شده اما تاکنون نتوانستند در این امر کاری پیش ببرند و از این پس نیز نقشه های شان نقش بر آب خواهد شد.

امام جمعه هشترود تاکید کرد: دولت قبلی و فعلی آمریکا تمایلی به اجرای برجام نداشته اند و با اظهارات و اقدامات خود درصدد بهره گرفتن از سیاست ارعاب و تهدید برای رسیدن به اهداف خود علیه انقلاب اسلامی ایران هستند.

حجت الاسلام رحیمی در پایان، جهاد همگانی را لازمه پاسخ قاطع به یاوه گویی هایی استکبار دانست و گفت: با توجه به تهدیدهای توخالی آمریکا و نظام سلطه، همه آحاد مردم و مسئولان باید با روحیه جهادی در کشور تلاش کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha