پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله العظمی بشیر نجفی در دیدار شیعیان

حوزه/ آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف بر ضرورت درک جایگاه و عظمت ائمه اطهار (علیهم السلام) به ویژه حضرت مهدی منتظر (عج) تاکید کردند و گفتند: ما باید پیوسته و در تمامی عمر به این بیاندیشیم که آیا رفتار و عملکرد ما مورد رضایت آن امام بزرگوار است یا خیر؟

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در ایام ولادت حضرت صاحب الزمان (عج) شیعیان از داخل و خارج عراق با آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف دیدار و این مناسبت را به ایشان تبریک گفتند.

آیت الله بشیر نجفی در این دیدارها بر ضرورت درک جایگاه و عظمت ائمه اطهار (علیهم السلام) به ویژه حضرت مهدی منتظر (عج) تاکید کردند و گفتند: ما باید پیوسته و در تمامی عمر به این بیاندیشیم که آیا رفتار و عملکرد ما مورد رضایت آن امام بزرگوار است یا خیر؟

ایشان خواستار عمل به رسالت ائمه اهل بیت (علیهم السلام) که همان رسالت اسلام اصیل است شدند و تصریح کردند: ما باید رسالت محبت، تسامح و مدارا را بین خود رواج دهیم و بدانیم که احیای اینگونه مناسبت های عزیز بر قلوب مؤمنین تأثیر دارد و آن از شعائر الهی و جزئی از دین است.

آیت الله نجفی در خصوص عراق گفت: مردم عراق اهمیت و جایگاه این خاک را بدانند؛ چرا که اینجا پایتخت آخرین امام از ائمه معصومین (ع) خواهد بود و امام زمان (عج) اصلاح گر و نجات دهنده تمامی بشریت است و بعد از اینکه جهان پر از ظلم و ستم شد، عدالت و مساوات را برقرار می کند، لذا عراقی ها خود را برای آن روز آماده کنند.

معظم له همچنین به سؤالات اعتقادی و فقهی حاضرین پاسخ داده و برای آنان دعا کردند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha