جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 449160
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۰
کمپین «ترک سیگار پیش از رمضان» در لندن فعال شد

حوزه/ کمپین «ترک سیگار پیش از رمضان» درمنطقه تاور هملت در لندن آغاز به کار کرده و هدف آن ایجاد فضایی مناسب، خدمات درمانی و مشاوره ای برای مسلمانان معتاد به سیگار است تا این عادت بد را پیش از رمضان ترک کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از sunatimes، کمپین «ترک سیگار پیش از رمضان» در منطقه تاور هملت در شهر لندن آغاز به کار کرده است. این کمپین از مسلمانان برای ترک کردن اعتیاد به تنباکو دعوت به عمل آورده است و در این راه به آنان کمک کرده و برای ترک سیگار پیش از آغاز ماه مبارک رمضان به آن ها کمک می کند.

دکتر سمین بانرجی، مدیر سلامت عمومی گفت: از آنجایی که رمضان زمانی برای دوری جستن از عادت های بد از جمله مواد اعتیاد آور می باشد،  ترک سیگار قبل از شروع روزه داری، یک راه عالی برای سلامت شما است و خطر ابتلا به سرطان ریه، بیماری قلبی و سکته مغزی را کاهش می دهد.

وی افزود: مشاوران ترک سیگار محلی همیشه در دسترس هستند اما در طی دو هفته آینده آن ها بیشتر از همیشه در خدمت سیگاران خواهند بود تا به آن ها برای ترک این عادت  بد یاری برسانند.

لازم به ذکر است این کمپین در راستای یک پروژه ضداعتیاد در تاور هملت با عنوان «ترک درست» ایجاد شده که در ماه آگوست سال گذشته میلادی توسط دو سازمان اداره توقف تنباکو و واحد تحقیقات وابسته به مواد مخدر این کشور آغاز به کار کرد. در این پروژه سلسله خدماتی برای کمک به معتادان برای ترک از جمله خدمات درمانی و متخصصان ترک اعتیاد ارائه می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha