جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
یوسف الخاجة

حوزه/ شرکت تیم دوچرخه سواری بحرین در مسابقات دوچرخه سواری برگزار شده توسط رژیم صهیونیستی در روز جمعه گذشته واکنش شخصیت های بحرینی را برانگیخت و این اقدام را لکه ننگی بر پیشانی بحرین دانستد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاریحوزه، شرکت تیم دوچرخه سواری بحرین در مسابقات دوچرخه سواری برگزار شده توسط رژیم صهیونیستی در روز جمعه گذشته واکنش شخصیت های بحرینی را برانگیخت؛ چراکه این مسابقات از شهر قدس اشغالی آغاز شد و تیم دوچرخه سواری بحرین ضمن حضور در این مسابقات در شهر قدس در کنار نتانیاهو نخست وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی نیز عکس یادگاری گرفتند.

یوسف الخاجه عضو ارشد جمعیت وعد بحرین مشارکت بحرین در مسابقات دوچرخه سواری که توسط رژیم صهیونیستی برگزار شد را محکوم کرد و گفت: گروه دوچرخه سواری بحرین هنگامی که توسط شهرک نشینان صهیونیست مورد تشویق قرار گرفت، لکه ننگی بر پیشانی مردم بحرین ثبت کرد.

وی افزود: در زمانی که جوانان بی دفاع فلسطینی در حال خلق حماسه و تقدیم جان خود در راه کرامت اسلامی و دفاع از مقدسات اسلام هستند، این اتفاق ننگین توسط تیم دوچرخه سواری بحرین رقم خورد، اما باید دانست که این تیم، نمایندگان مردم بحرین نیستند.

از سوی دیگر ابراهیم شریف دبیرکل سابق جمعیت وعد بحرین نیز با محکوم کردن اقدام تیم دوچرخه سواری بحرین گفت: این دوچرخه ها در هفتادمین سالگرد اشغال فلسطین، در راستای برقراری رابطه با رژیم اشغالگر رکاب زدند.

وی افزود: برخی برای بازگشت به سرزمین و به دست آوردن آزادی جان خود را تقدیم می کنند و برخی هم برای رسیدن به شهرت و آوازه پول های هنگفت هزینه می کنند، اما این دوچرخه سواران باید بدانند که این دوچرخه ها همچون هویت و شناسنامه آنها است و تمام سودها و منافع آنها در این مسابقات با یک ذره از خاک فلسطین برابری نمی کند.

شریف ادامه داد: بحرین به خاطر این تیم دوچرخه سواری مبانی و اصول خود را فدا کرد و به ملت مظلوم فلسطین پشت کرد و اهانتی از این بالاتر برای مردم فلسطین نیست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha