پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 449223
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
اعتکاف

حوزه/ ثبت نام هفتمین اعتکاف رمضانیه استان یزد از روز شنبه ۱۵اردیبهشت ماه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، ثبت نام برای حضور در اعتکاف رمضانیه استان یزد از روز شنبه 15اردیبهشت ماه به صورت رسمی آغاز شده است

حجت الاسلام علی کارگر در این باره گفت: مراسم اعتکاف رمضانیه در روزهای بیست و هفتم، بیست و هشتم و بیست نهم ماه رمضان برگزار می شود.

معاون فرهنگی و آموزش تبلیغات اسلامی یزد با بیان این که علاقه مندان برای شرکت در این مراسم می توانند با مراجعه به سایت www. wasl.ir برای ثبت نام اقدام کنند، افزود: امسال هفتمین سال برگزاری اعتکاف رمضانیه در مسجد ملا اسماعیل یزد برگزار می شود.

این مسئول فرهنگی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای ثبت نام همچنین می توانند روزهای جمعه در نماز جمعه یزد در محل مسجد ملا اسماعیل به صورت حضوری ثبت نام کنند.

حجت الاسلام کارگر با اشاره به اینکه این برنامه در مسجد ملااسماعیل برگزار می شود، عنوان کرد: نمازجماعت، حلقه های معرفتی، دعاهای ایام ماه مبارک رمضان، دعای افتتاح، جزء خوانی قرآن و ... از برنامه های این مراسم معنوی است.

معاون فرهنگی و آموزش تبلیغات اسلامی یزد با بیان اینکه ثبت‌نام برای شرکت در مراسم اعتکاف رمضانیه از طریق سایت و حضوری انجام می‌شود، گفت: دشمنان مدام تبلیغ می‌کنند تا جوانان ایرانی از دین فاصله گرفته و فرهنگ غربی بر زندگی آنان غالب شود، اما حضور پرتعداد جوانان در مراسم اعتکاف جواب دندان شکنی بر این ادعاهای واهی است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha