شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نظارت بر ذبح شرعی

حوزه/ مدیر خزانه‌داری و نذورات حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها از ذبح بیش از ۴۰۰ قربانی به نیت سلامتی امام زمان(عج) با مشارکت بیش از دو هزار زائر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،‌ محمدجعفر افسای با اشاره به اینکه طرح ذبح قربانی به نیت سلامتی امام زمان(عج) طی ایام نیمه شعبان به همت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) اجرا شده است، اظهار کرد: در قالب این طرح هر فردی با هر مبلغی در ذبح قربانی‌ها مشارکت داشته است.

وی با بیان اینکه با مشارکت مالی بیش از دو هزار نفر از زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها 400 رأس گوسفند که بیشتر آنها از دامداری آستان مقدس خریداری شده است، قربانی شد، تصریح کرد: این گوسفندها در کشتارگاه و با تایید کارشناسان بهداشت ذبح شدند و گوشت حاصل از ذبح این قربانی‌ها در میان نیازمندان توزیع شده است.

مدیر خزانه‌داری و نذورات حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها از استقبال مطلوب مردم از اجرای طرح ذبح قربانی طی مناسبت‌های مختلف یاد و خاطرنشان کرد: این آستان مقدس برای ذبح قربانی در ماه مبارک رمضان نیز درحال برنامه‌ریزی است تا بتواند با مشارکت عموم مردم در عرصه اطعام و افطاری اقدام کند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha