جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدرسه علميه خواهران

مدیر حوزه علمیه خواهران یزد در نشستی با مؤسس مدرسه علمیه خواهران حضرت نرجس(س)محمدآباد یزد گفت: انتقال مکان فعلی این مدرسه علمیه برای سهولت طلاب در رفت و آمد به مدرسه و ارتقای وضعیت پذیرش طلبه خواهر در منطقه محمدآباد ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم مدرسی امام جمعه محمدآباد و مؤسس مدرسه علمیه خواهران این بخش که در دفتر وی برگزار شد از تلاش های خالصانه مؤسس محترم  قدردانی کرد و وجود یک مدرسه علمیه در بخش مرکزی یزد را نقطه عطف این منطقه در گسترش آموزه های دینی و فرهنگ سازی دانست.

وی تلاش های حجت الاسلام و المسلمین مدرسی در توسعه حوزه های علمیه و توفیق در نشر آموزه های دینی در سطح استان یزد را ستود و رسیدگی بیشتر به اوضاع کنونی مدرسه علمیه خواهران حضرت نرجس (س) را خواستار شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با اشاره به وضعیت پذیرش طلاب در مدرسه علمیه حضرت نرجس (س)، آخرین اوضاع جاری این حوزه را تبیین نمود و تصریح کرد: یکی از راهکارهای مؤثر در بهبود وضعیت پذیرش این مدرسه انتقال مکان مدرسه حضرت نرجس (س) به محلی دیگر با ازدحام جمعیتی بیشتر برای دسترسی بهتر ساکنان منطقه و سهولت در رفت و آمد طلاب به شمار می رود.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی ابراز کرد: لازمه موفقیت در اداره مدارس علمیه، پشتیبانی همه جانبه مؤسسین و اعضای هیئت امناء است که امیدواریم با اهتمام بیشترمسئولین این مدرسه شاهد اتفاقات خوبی در آینده نزدیک باشیم.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین  مدرسی، برخی از مشکلات موجود در مدرسه علمیه حضرت نرجس (س) و منطقه محمدآباد را تشریح کرد و مقرر شد مسائل این مدرسه مورد بررسی  و پیگیری لازم قرار گیرد .

رقیه کوچکی، مدیر مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) هم در این نشست ضمن قدردانی از تلاش های بی شائبه مؤسس و مدیریت حوزه علمیه خواهران یزد گزارشی از آخرین وضعیت پذیرش طلاب و در حال تحصیل بیان کرد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha