سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
هفته معلم

حوزه/ مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان با تاکید بر لزوم رفع مشکلات و موانع موجود بر سر راه معلمان، گفت: امیدوارم دستگاه های دولتی توجه بیشتری به قشر معلم و آموزگار داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، یادواره شهید مطهری و هفته معلم با حضور جمع زیادی از معلمان، روحانیون، طلاب و .... ظهر امروز در شهر سنندج برگزار شد.

در این مراسم، مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهید آیت الله مطهری، اظهار داشت: همه کسانی که امروز به نوعی در علم و دانش سرآمد و شناخته شده می باشند، روزی در محضر معلم بوده اند و این نشان می دهد که معلم در جامعه از پایگاه اجتماعی والایی برخوردار است.

رشید قربانی با تاکید بر لزوم رفع مشکلات و موانع موجود بر سر راه معلمان، ادامه داد: امیدوارم دستگاه های دولتی توجه بیشتری به قشر معلم و آموزگار داشته باشد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شغل معلمی مقدس است، گفت: در دین اسلام و حتی قرآن کریم به کرار به جایگاه معلم و علم آموزی تاکید شده است، لذا در زمینه آیات زیادی در این باره در قرآن مجید وجود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان ابراز امیدواری کرد: مشکلات آموزشی مدارس استان با همراهی مسئولان و مردم هرچه سریعتر حل شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha