پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
موسوی اصفهانی

حوزه /نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان به برداشتن نمادهای شهدا از میدان شهر همدان به بهانه پیاده رو سازی اشاره کرد و گفت: برداشتن المان های شهدا نباید از این جهت باشد که توریست های خارجی ما را به خشونت متهم نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه اصفهان شب گذشته در دیدار با معاونان استاندار همدان، با اشاره به اهمیت توجه به فرهنگ در جامعه گفت: حفظ نظام در اعتقاد حوزویان از اوجب واجبات است.

مدیر حوزه علمیه همدان با اشاره به برخی برنامه های رسانه ملی از حیث محتوا، ابراز داشت: برخی مسائلی که در صدا و سیما اتفاق می افتد نشان از بی فکری است که فرهنگ اسلامی را نشانه رفته است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان با بیان اهمیت توجه به صادر کردن انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: مساله مهمی که مسئولان باید انجام دهند این است که فیلم هایی که معرف انقلاب اسلامی باشد را برای مهمانان نمایش داده دهند تا بعد انقلاب اسلامی برای این افراد تبیین و این سفر برای آنان بهترین خاطره شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه ابراز داشت: تحولی که امام(ره) ایجاد کردند، باید در میان این افراد تبیین و ترویج شود و جشنواره را الهی خواهد کرد.

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: نماد انقلاب و المان شهدا باید به شهر همدان برگردد و بین «گردشگری و توریست» و «انقلاب» ما بی شک انقلاب را برخواهیم گزید.

وی به برداشتن نمادهای شهدا از میدان شهر همدان به بهانه پیاده رو سازی اشاره کرد و گفت: برداشتن المان های شهدا نباید از این جهت باشد که توریست های خارجی ما را به خشونت متهم نکنند.

مدیر حوزه علمیه استان همدان تقویت نظام اسلامی را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: بُعد اسلامی بودن نظام اسلامی را باید پر رنگ تر کنیم و این مساله خدمت به اسلام و انقلاب است.

آیت الله موسوی اصفهانی در پایان تصریح کرد: شخصیت هایی مثل آیت الله العظمی نوری همدانی باید به جهانیان معرفی بشوند و بخشی از مجاهدت و استقامت ایشان بازگو شود و این افتخاری برای اسلام است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha