شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به این که دشمنان نظام از حاکمیت فرهنگ اصیل دینی و شیعی در جوامع اسلامی هراسان هستند، تصریح کرد: بدخواهان اسلام امروز به این نتیجه رسیده‌اند که براندازی انقلاب اسلامی تنها با استحاله فرهنگی و ترویج افکار انحرافی و التقاطی ممکن است، نباید اجازه داد این توطئه دشمن عملی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌ شرقی، امروز در جلسه اخلاق طلاب و روحانیون حوزه علمیه طالبیه تبریز، با بیان این که یکی از اهداف دشمن وارونه سازی ارزش‌ ها و ضدارزش ‌هاست، گفت: دشمنان اسلام و تشیع تلاش دارند با قبح ‌زدایی از گناهان و عادی ‌سازی برخی امور منکر در جامعه، برخی ضدارزش‌ ها را به عنوان فرهنگ عمومی رایج کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام از حاکمیت فرهنگ اصیل دینی و شیعی در جوامع اسلامی هراسان هستند، تصریح کرد: بدخواهان اسلام امروز به این نتیجه رسیده‌اند که براندازی انقلاب اسلامی ایران تنها با استحاله فرهنگی و ترویج افکار انحرافی و التقاطی ممکن است که نباید اجازه داد این توطئه دشمن عملی شود.

امام جمعه تبریز در ادامه بر ضرورت بهره گیری از ماه های شعبان و رجب تاکید کرد و گفت: لازمه حضور بامعرفت در مهمانی خدا، نیت پاک است، یکی از اقداماتی که برای ورود به این مهمانی باید انجام داد، درک ماه رجب و شعبان است، بنابراین روزهای پایانی این ماه مبارک فرصتی است تا دلهایمان را بازسازی کنیم تا در ماه رمضان مورد عنایت خداوند متعال قرار بگیریم.

امام جمعه تبریز، نیت خالص و توکل به خداوند متعال را رمز موفقیت بندگی عنوان کرد و اظهار داشت: امید به غیرخدا امید داشتن، مایه ذلت است، گاهی ما افزون بر خدا به بنده خدا هم امید داریم اما باید با اخلاص تنها خدا را صدا بزنیم.

حجت ‌الاسلام والمسلمین آل‌ هاشم با بیان اینکه توفیق حضور در ماه ضیافت الهی، بسیار ارزشمند و فرصتی مغتنم برای پاکی در مسیر عبودیت است، افزود: یکی از مهم ‌ترین برکات ماه مبارک رمضان، توجه به آیات قرآن و حضور حداکثری مردم در محافل و مجالس مذهبی است، طلاب و مبلغان باید از این فرصت ارزشمند برای تبلیغ معارف دینی بهره ببرند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha