جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام هادی مرادی

حوزه/ مسئول عقیدتی سیاسی سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری بیش از ۲۰۰ نشست بصیرتی و سیاسی با موضوع شخصیت و دیدگاه های شهید آیت الله مطهری(ره) تا پایان این هفته خبر داد و گفت: به مناسبت هفته گرامیداشت عقیدتی و سیاسی از ۲۰ روحانی مربی برتر در رده های مختلف سپاه و نواحی مقاومت استان تجلیل می شود.

حجت الاسلام هادی مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، اظهار کرد: طلاب و روحانیون در تمام طول سال به عنوان مربیان عقیدتی و سیاسی به صورت مربی مدعو در نشست های بصیرتی ستاد، نواحی مقاومت و حوزه ها حضور فعال دارند.

وی افزود: یکی از برنامه های گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی در استان یزد تجلیل از مربیان برتر است که قریب به 20 روحانی تا پایان هفته در همه شهرستان های استان طی آیین های جداگانه ای در کنار دیگر مربیان برتر استان تجلیل می شوند.

این مقام مسئول در سپاه الغدیر یزد تصریح کرد: با حضور مربیان عقیدتی و سیاسی و نیز مربیان برتر در تمام حوزه های مقاومت استان بیش از 200نشست بصیرتی و سیاسی با موضوع بزرگداشت مقام استاد شهید آیت الله مطهری(ره) و شخصیت و دیدگاههای این شهید برگزار می شود.

حجت الاسلام مرادی ادامه داد: مربیان عقیدتی و سیاسی از جمله روحانیون و طلاب در طول سال به اردوهای آموزشی قم و مشهد اعزام می شوند و پس از کسب مهارت های لازم و ارتقای سطح علمی در حوزه ها و پایگاههای مقاومت و در دوره های معرفتی، بصیرتی و طرح ولایت فعالیت می کنند.

وی خاطر نشان کرد: همه مربیان عقیدتی و سیاسی علاوه بر نشست های بصیرتی این ستاد در دیگر برنامه های رده های مختلف سپاه و بسیج از جمله حلقه های صالحین و بسیج طلاب حضور فعال دارند.

مسئول عقیدتی و سیاسی سپاه الغدیر یزد از دیگر برنامه های هفته گرامیداشت عقیدتی و سیاسی در استان را غباروبی گلزار شهدا، دیدار با علمای شاخص شهرستان ها از جمله ائمه جمعه، دیدار با خانواده شهدای مربی عقیدتی و سیاسی هشت سال دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه کتاب و...برشمرد.

 

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha