جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت‌الله العظمی نوری‌ همدانی

حوزه/استان مازندران از مناطقی خاصی است که امامزادگان در آن حضور داشتند و با وجود آنان تبدیل به قطب فرهنگی شده بود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش ازظهر امروز در دیدار مسئولین ادارات اوقاف و امور خیریه استان مازندران، گفتند: امروز شاهد دو جبهه کفر و اسلام ناب هستیم، این جریان همیشگی بوده و هست.

این مرجع تقلید افزودند: جبهه استکبار متشکل از آمریکا، عربستان، انگلیس و اسرائیل با اسلام ناب هستیم. این مسئله زمانی اهمیت دو چندان پیدا می کند که غرب و همپیمانان او در سوریه و یمن اقدام به مسلمان کشی می کنند و همین مسئله رسالت مسلمانان را در مقابل این گروه سنگین تر می کند.  اسلام تأکید زیادی بر خدمت رسانی به مردم کرده ولازم است این خدمت رسانی تبدیل به فرهنگ شود.

این مرجع تقلید با بیان اینکه خدای متعال برای صالحین اجر خاصی قائل است افزودند: هر چه قدر احسان و نیکو کاری بیشتر شود، اجر آن بیشتر خواهد شد.

معظم له با بیان اینکه مدت 18 سال به منطقه مازندران برای تبلیغ می رفتم و این استان از مردم  خالص،  وفادار به ولایت و  شیعه و متدین برخودار است، اظهار داشتند: استان مازندران از مناطقی خاصی است که امامزادگان در آن حضور داشتند و با وجود امامزادگان تبدیل به قطب فرهنگی شده بود.

 ایشان افزودند: مبلغین هم باید مانند امامزادگان، هدفشان تبلیغ دین باشد و برای ترویج دین هم همه سختیها را تحمل کنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: لازم است امامزادگان تبدیل به قطب فرهنگی برای ترویج دین، ارزشهای الهی و مبانی اخلاقی و معرفتی شوند و همین مسئله،مسئولیت مسئولین فرهنگی را بیش از گذشته سنگین تر می کند.

لازم به ذکر است: دیدار مردمی معظم له درقم تا جمعه این هفته خواهد بود و حضرت آیت الله نوری همدانی، در هفته آینده برای دیدار علما، روحانیون و مردم ولایت مدار استان مازندران وارد این استان خواهند شد و در ادامه به حضور در شهرهای تابع این استان با مردم دیدار و گفت و گو خواهند کرد.

۴۰/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha