جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سبک زندگی اسلامی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه التفاتیه قزوین، گفت: دشمنان با به راه انداختن جنگ نرم و ترویج فرهنگ غربی برای به فراموشی سپردن سبک زندگی ایرانی- اسلامی در جهت رسیدن به اهداف شوم خود هستند و امروز ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی در پیشرفت و رستگاری جامعه موثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله مهر آرا امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه التفاتیه قزوین، به موضوع سبک زندگی ایرانی-اسلامی در جامعه اشاره کرد و گفت: یکی از ابعاد پیشرفت با مفهوم اسلامی، ماندگاری و ترویج آن در بین افراد جامعه  بوده، که اگر از نظر معنویت نگاه کنیم که هدفمان رستگاری باشد، باید به سبک زندگی ایرانی-اسلامی که از منویات مقام معظم رهبری و مورد تاکید ایشان است، توجه جدی نماییم.

وی افزود: گر خانواده ها به نقش و رسالت خود آشنا باشند و آموزش های لازم را از کانون گرم خانواده شروع کنیم، در مقابل دشمنان پیروز خواهیم بود.

استاد حوزه علمیه قزوین با اشاره به نفوذ فرهنگی دشمن و تلاش آنها برای ایجاد شبهه در جامعه خاطرنشان کرد: ما باید در این عرصه حضوری جدی داشته و به صورت منطقی به این ابهامات پاسخ دهیم و سد راه نفوذ دشمنان در عرصه های مختلف شویم.

حجت الاسلام مهر آرا تصریح کرد:  انقلاب اسلامی داعیه دار مبارزه با سلطه فرهنگی غرب و بیگانگان است و برای رسیدن به این هدف باید سبک زندگی ایرانی-اسلامی را ترویج دهیم.

مدیر مدرسه علمیه التفاتیه قزوین عنوان کرد: متاسفانه با معضلاتی مانند بیکاری و مسائل اقتصادی روبرو هستیم که مسئولین باید به صورت جدی برای حل آنها تلاش نمایند، چرا که دشمنان در صدد هستند در سطح جامعه  یاس و ناامیدی ایجاد کنند و ما نباید اجازه دهیم آنها در راستای پیش برد این هدف موفق شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha