پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 449391
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
جشنواره فانوس در یزد

حوزه/ معاون ادبیات و هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد از برگزاری «جشنواره فانوس» در استان یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، سرهنگ محمد حسین صادقی، معاون ادبیات و هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد با اعلام این خبر، گفت: مقدمات برگزاری جشنواره فانوس در یزد فراهم شده و دنبال این هستیم که هر چه زودتر اقدامات لازم را در جهت برگزاری این جشنواره در استان یزد انجام دهیم.

این مسئول فرهنگی خاطر نشان کرد: برای بهبود کیفیت آثار ارسالی و تقویت هنرمندان ارزشی در تلاش هستیم که کارگاه های آموزشی در بخش های فرهنگی و هنری برای علاقه مندان به حوزه دفاع مقدس برگزار کنیم.

وی به بخش های مختلفی که قرار است در آن کارگاه های آموزشی برگزار شود، اشاره و تصریح کرد: این کارگاه‌ها در بخش‌های داستان‌نویسی، فیلمنامه‌نویسی، خاطره‌نویسی و سایر بخش‌های هنری و فرهنگی فعالیت خواهند کرد.

معاون ادبیات و هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، افزود: امیدواریم با برگزاری این جشنواره ارزشی در استان یزد شاهد حضور هر چه پرشورتر هنرمندان استان باشیم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha