پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کمپین «لمس رمضان» در سنگاپور آغاز به کار کرد

حوزه/ شورای اسلامی سنگاپور روز گذشته کمپینی با نام «لمس رمضان» برای پیشواز ماه مبارک رمضان آغاز کرد. پیام این کمپین، تقویت بنیادهای خانوادگی، اهمیت دادن به اعضای جامعه و ابراز نگرانی برای محیط زیست اعلام شده اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از tnp، شورای اسلامی سنگاپور روز گذشته کمپینی با عنوان «لمس رمضان» با هدف رفتن به پیشواز ماه مبارک رمضان آغاز کرد. این کمپین اسلامی با هدف تشویق مسلمانان جامعه برای توجه به اصول «رحمت» در این ماه و کمک به بشریت ایجاد شده است.

پیام کمپین امسال جامعه اسلامی سنگاپور، تقویت بنیادهای خانوادگی، اهمیت دادن به اعضای جامعه و ابراز نگرانی برای محیط زیست اعلام شده است. مراسم افتتاحیه این کمپین با حضور ماساگوس ذوالکفلی وزیرجدید امور دینی مسلمانان در مسجد الفلاح برگزار شد. در این مراسم دکتر محمد فتاریس بکارام مفتی سنگاپور سخنرانی کرد.

ماساگوس طی سخنانی گفت: مهم است که موضوع کمپین «لمس رمضان» امسال درباره مهربانی و رحمت است. زیرا اسلام رحمتی را منتشر می کند که باید توسط همگان و نه تنها مسلمانان احساس شود.

در آغاز این کمپین نزدیک به 60 جوان به عنوان سفیران مسلمان و غیرمسلمان بروشورهایی درباره رمضان و پیام واقعی آن توزیع کردند.

یکی از این جوانان سیک که 18 سال دارد و دانشجوی موسسه آموزش فنی  می باشد درباره علت شرکتش در کمپین رمضان می گوید: ما در یک کشور چند نژادی و قومیتی زندگی می کنیم اما درواقع هر یک رابطه بسیار کمی با صاحبان مذاهب و ادیان دیگر داریم. به همین دلیل من در این کمپین شرکت کرده ام.

گفتنی است امسال در پنجاهمین سالگرد تاسیس شورای اسلامی سنگاپور «مویس» نشست ها و مراسم  متعددی طبق برنامه برگزار خواهند شد که شامل یک نشست سه روزه اجتماعی در ماه سپتامبر و همایش اسلامی بین المللی در ماه نوامبر امسال  خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha