جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی حبیبیان

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری یزد گفت: روحانیون و مدیران کاروان های حج از موازی کاری پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، اولین جلسه روحانیون و مدیران حج تمتع 97 استان یزد با حضور مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و مدیر حج و زیارت یزد برگزار شد.

حجت الاسلام علی حبیبیان، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری یزد خطاب به روحانیون گفت: فرصت به دست آمده را قدر بدانیم و در سفر به خانه الهی خدمت به زائران را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهیم.

وی از مدیران و روحانیون خواست نسبت به برگزاری جلسات آموزشی برنامه ریزی شده برای زائران مدینه قبل و مدینه بعد اهتمام ورزند و از همكاری زائران علاقمند بعنوان خبرنگار افتخاری برای انعكاس برنامه های هركاروان استفاده كنند.

حجت الاسلام حبیبیان لزوم هماهنگی مدیران، روحانیون و عوامل اجرایی كاروان در این سفر معنوی را یادآور شد و افزود: با تقسیم كارها از موازی كاری و دو گانگی پرهیز و مباحث آموزشی به صورت سمعی و بصری مطرح شود.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری یزد در پایان به بیان محورهای فعالیت شورای فرهنگی در كاروان ها پرداخت و گفت: بسته های فرهنگی بین زائران به موقع توزیع و با تشكیل گروه های مجازی در پیام رسانهای داخلی اعضای كاروان با هم ارتباط داشته باشند و فضای كاروانها را فضای معنوی و همدلی قرار دهید تا سفری دلچسب و ماندگاری را بتوانیم برای زائران رقم بزنیم.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha