جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی- مدیر حوزه فارس

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان فارس، در پیامی با تسلیت ارتحال آیت الله ایمانی، اعلام کرد: برای سوگواری و مراسم تشییع مدارس علمیه استان فارس به مدت سه روز تعطیل می باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی، مدیر حوزه علمیه استان فارس، در پیامی، با تسلیت ارتحال آیت الله ایمانی، اعلام کرد: برای سوگواری و مراسم تشییع مدارس علمیه استان فارس به مدت سه روز تعطیل می باشند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال رسول الله ( صلی الله علیه وآله  و سلم)

مَوْتُ الْعَالِمِ مُصِيبَةٌ لا تُجْبَرُ ، وَثُلْمَةٌ لا تُسَدُّ

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم بزرگوار حضرت آیت الله حاج شیخ اسد الله ایمانی امام جمعه محترم شیراز و نماینده معزّز مقام معظم رهبری ( دام ظله)و رئیس شورای حوزه علمیه استان فارس موجب تأثر و تألم گردید.

وی که سالیان متمادی در سنگر نماز جمعه بار سنگین ارشاد و هدایت را بر دوش کشید و همزمان موجب تأسیس و ترویج و توسعه مدارس علمیه استان فارس گردید.

لازم است از باب ((مَنْ وَقَّرَ عالِماً فَقَد  وَقَّرَ رَبَّهُ))، در توقیر زحمات آن عالم جلیل القدر، علماء، اساتید و طلاب و شاگردان در تشییع و تدفین و دیگر مراسم  آن عالم وارسته شرکتی چشمگیر و متناسب با مقام استاد و معلم را به منصه ظهور گذاشته شود.

مدیریت حوزه  علمیه استان فارس این مصیبت مولمه را به مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای( دام ظله)، علماء، اساتید و طلاب مدارس علمیه و امت ولایتمدار استان فارس و بیت معظم آن مرحوم بویژه حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای شیخ محمد حسین ایمانی و سایر بستگان، تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن فقید سعید، علو درجات و رحمت و غفران الهی و برای همه بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نماید و به جهت سوگواری و مراسم تشییع مدارس علمیه استان فارس به مدت سه روز تعطیل می باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha