پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نعمت زاده

حوزه/ امام جمعه مرند از راه اندازی مرکز مشاوره به همت حوزه علمیه خواهران به منظور مشاوره دهی به عموم دختران و بانوان این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده امام جمعه مرند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، با اشاره به برخی مشکلات حوزه علمیه خواهران این شهرستان ابراز داشت: حوزه علمیه خواهران شهرستان مرند 140 نفر فارغ التحصیل سطح دو دارد، اما ساختمان جدید این مدرسه علمیه به دلیل کمبود منابع مالی تکمیل نشده است.

وی افزود: مهدکودک قرآنی در فضای مازاد مدرسه علمیه خواهران مرند با مشارکت طلاب و اساتید احداث و کلنگ آن به زمین زده می شود.

عضو شورایعالی حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی همچنین عنوان کرد: پیگیر راه اندازی رشته تفسیر و علوم قرآن سطح سه برای پذیرش سال 97 در شهرستان مرند هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده از راه اندازی مرکز مشاوره خبر داد و تصریح کرد: بنا به پیشنهاد معاونت اداری مالی مرکز حوزه علمیه خواهران مبنی بر راه اندازی«مرکز مشاوره» با استفاده از ظرفیت طلاب و اساتید مرند به منظور مشاوره دهی به عموم دختران و بانوان شهرستان، قول مساعد برای اختصاص ساختمان جداگانه برای همین منظور در داخل شهر گرفته ایم.

امام جمعه مرند اظهار داشت: از حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور مدیر جدید مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به منظور سفر به استان آذربایجان شرقی و بازدید از مدرسه علمیه خواهران شهرستان مرند دعوت کرده ایم که امیدوارم هر چه زودتر شاهد این حضور باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha