جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام تقی خانی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: انقلاب اسلامی ایران یادگار ماندگار امام خمینی (ره) است، چرا که در تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی این انقلاب فراز و نشیب های بسیاری را پشت سر گذاشته است که این موضوع نشان از عمق کینه توزی و دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین ، حجت الاسلام شعبان تقی خانی امروز در جمع طلاب مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چالش ها و موانع بزرگی را که دشمنان برای این نظام به وجود آورده اند، با حضور آگاهانه و با بصیرت ملت و همچنین با تبعیت از ولایت فقیه و دستاوردهای انقلاب اسلامی، از پیش روی خود برداشته است.

وی افزود: مردم از روزی که امام پرچم مبارزه با نظام سلطه را به دوش گرفتند، بر اساس اعتقادات عمیق به راه و آرمان های امام، همه چیز خود را برای حکومت اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند.

استاد حوزه علمیه قزوین گفت: انقلاب اسلامی ایران یادگار ماندگار امام خمینی(ره) است، چرا که در تاریخ  40 ساله انقلاب اسلامی این انقلاب فراز و نشیب های بسیاری را پشت سر گذاشته که این موضوع نشان از عمق کینه توزی دشمنان انقلاب اسلامی می باشد.

حجت الاسلام تقی خانی تصریح کرد: دشمنان در طول عمر انقلاب تلاش‌های زیادی برای جدایی بین مردم و رهبری کردند، اما نتوانستند به اهداف خود برسند.

وی اظهار کرد: وحدت مردم به همراه ولایتمداری آنها با رهبری خردمندانه و با تدابیر الهی، سبب پیروزی انقلاب اسلامی بود و بصیرت و شناخت دقیق از دشمن پس از گذشت چندین سال  از انقلاب اسلامی، توانست ماندگاری انقلاب را تضمین نماید؛ امروز هم مقام معظم رهبری بصیرت و دشمن شناسی را  نیاز مردم  و جامعه اسلامی می داند و بر آن تاکید می کند.

حجت الاسلام تقی خانی با بیان این که امیدواریم عمر رژیم صهیونیستی کوتاه شود و شاهد نابودی آن‌ها باشیم، خاطرنشان کرد: همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس، جنگ ما با صدام، جنگ میان اسلام و کفر بود، امروز نیز جنگ ما با رژیم صهیونیستی، آمریکا و آل سعود، جنگ میان اسلام و کفر است و امیدواریم که شاهد عزت روز افزون مسلمانان و نابودی رژیم صهیونیستی باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha