شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
۱

حوزه/ مسئول نهاد نمایندگی رهبری دردانشگاه کاشان گفت : هرچند تمام برنامه ها ی قرآنی اعم از حفظ، قرآئت و شرکت درمسابقات قرآنی خوب است، ولی عمل به قرآن ازهمه اینها مهمتراست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام شیخ علی روحانی در مراسم تجلیل از مقام آوران قرآنی دانشگاه علوم پزشکی کاشان درییست و دومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت که با حضور نخبگان قرآنی و پزشکی  کشور در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد، با تشکر و قدردانی از افتخارآفرینان قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کاشان و با اشاره به آیه نهم سوره اعراف در استفاده از هدایت قرآنی گفت: هرچند تمام برنامه ها اعم از حفظ ، قرآئت و شرکت درمسابقات قرآنی خوب است، ولی عمل به قرآن از همه مهمتر است.

وی به وصیت نامه حضرت علی(ع) به فرزندان و شیعیانش در عمل به قرآن در دنیای اسلام تاکید کرد و گفت: اگر در برنامه ریزی زندگی خود از وحی فاصله بگیریم، قرآن را هم به زیباترین شکل تلاوت کنیم، ارزش ندارد.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری دردانشگاه کاشان، با اشاره به فرمایش علامه طباطبایی که هرسه سال یک بار به تفسیر نو و جدید قرآن نیاز داریم، گفت: برای کشف و هرآنچه در زندگی خود نیاز داریم، باید در قرآن پیدا کنیم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha