پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ ترتیل خوانی نوجوانان در حرم مطهر حضرت معصومه(س)

حوزه/ برنامه «نوای ملکوت» شش سال متوالی در ماه مبارک رمضان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شده است و با تلاش های صورت گرفته این محفل یکی از بهترین محفل های قرآنی شناخته می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر جلسه هماهنگی ستاد برگزاری برنامه ترتیل خوانی ماه مبارک رمضان(نوای ملکوت) ظهر امروز در استانداری بوشهر برگزار شد.

سردار علی رزمجو در این نشست گفت: برنامه نوای ملکوت به صورت شش سال متوالی در ماه مبارک رمضان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شده است و الحمدلله با تلاش های صورت گرفته این محفل یکی از بهترین محفل های قرآنی شناخته می شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تقدیر از اعضای ستاد برگزاری برنامه نوای ملکوت اظهار داشت: برنامه ریزی های مدونی جهت برگزاری درخور شأن این استان و مردم آن شده و قرار است همچون سال های گذشته این برنامه از سیمای مرکز بوشهر و برخی شبکه های سراسری به صوت زنده پخش شود.

وی، خواستار برطرف شدن مساله فیبرنوری حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر جهت پخش زنده این برنامه شد و گفت: امیدواریم با تدابیر مسؤولان این مساله برطرف شود.

حجت الاسلام سید علی پناه محمودی نیا نیز در این نشست گفت: تلاش های بسیاری توسط شورای عالی قرآن استان و دیگر دستگاه ها با محوریت سپاه استان بوشهر برای برگزاری مطلوب برنامه ترتیل خوانی ماه مبارک رمضان انجام شده است و سازمان تبلیغات اسلامی استان هم با هماهنگی مرکز عالی تفسیر از کارشناسان دینی برای ایام ماه مبارک رمضان جهت تفسیر قرآن در برنامه نوای ملکوت دعوت کرده است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: در ایام ماه مبارک رمضان از ظرفیت ائمه جمعه در شهرستان ها برای تفسیر قرآن در محافل قرآنی استفاده خواهیم کرد و نیز از طرف دارالقرآن سازمان تبلیغات هم برنامه ریزی هایی جهت برگزاری مسابقات قرآنی انجام شده است.

نصرالله شفیعی مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز در این جلسه از برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد خبر داد و گفت: این برنامه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر پس از اتمام مراسم ترتیل خوانی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha