جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رمضان

حوزه/ گراوند در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت ماه مبارک رمضان را یکی از بهترین فرصت ها برای خودسازی دانست و گفت: همه ما وظیفه داریم فرهنگ قرآنی را در جامعه ترویج دهیم، از این رو این ماه بهترین فرصت برای انجام این کار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر عبدالکریم گراوند امروز در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری برنامه ترتیل خوانی «نوای ملکوت» ماه مبارک رمضان را یکی از بهترین فرصت ها برای خودسازی دانست و گفت: ماه مبارک رمضان به سبب فضایی که ایجاد می کند یکی از بهترین ماه هایی است که انسان می تواند ازمعارف آن استفاده کند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ماه رمضان باعث اتصال انسان با قرآن و معبود خود است اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم فرهنگ قرآنی را در جامعه ترویج دهیم، از این رو این ماه بهترین فرصت برای انجام این کار است.

وی بیان داشت: از فیوضات ماه مبارک رمضان باید برای ذخیره توشه آخرت خود بهره برد؛ نماز و قرآن با یکدیگر گره خورده اند و تفکیک ناپذیرند، از این رو هر اندازه که در توان باشد جهت برگزاری مطلوب برنامه های قرآنی و ترویج فرهنگ دینی تلاش خواهیم کرد.

گراوند همچنین در این نشست قول کمک و برطرف شدن مشکل فیبرنوری حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر جهت پخش زنده مراسم ترتیل خوانی در ماه مبارک رمضان را داد.

احمد اسماعیلی رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان بوشهر از دعوت قاری مصری برای تلاوت در برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت در ماه نبارک رمضان خبر داد و گفت: قرار است 20 خرداد یکی از قاریان مصری که به استان دعوت شده است در برنامه نوای ملکوت به تلاوت قرآن کریم بپردازد.

گفتنی است در این نشست از سوی ستاد برگزاری برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت به گراوند استاندار بوشهر لوح تقدیر و تابلو فرش قرآنی اهدا شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha