جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عبادی در دیدار كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه فعالیت نیروهای مسلح ازنظر سیستمی دارای اهمیت و ازنظر وظیفه واجب دینی و انسانی است، اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که وظیفه انسانی و دینی تامین امنیت را با قصد قربت انجام می‌دهند همواره در حال عبادت هستند و در تمام کارهای خیر مردم شریک خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با دانش‌آموختگان دوره دافوس ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: کشوری که نیروی نظامی ضعیفی داشته باشد، نتیجه آن تعدی به آن کشور  خواهد بود، لذا ایجاد امنیت در جامعه نیازمند نیروی نظامی قوی و مقتدر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران هم از جهت انسانی و هم از جهت اسلامی دارای اهمیت است و ایجاد امنیت در جامعه از مشترکات در ارزش‌های اسلامی است.

وی با بیان اینکه فعالیت نیروهای مسلح ازنظر سیستمی دارای اهمیت و ازنظر وظیفه واجب دینی و انسانی است، اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که وظیفه انسانی و دینی تامین امنیت را با قصد قربت انجام می‌دهند همواره در حال عبادت هستند و در تمام کارهای خیر مردم شریک خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: ارتش یک کلمه طیبه است و مسئله دفاع ازنظر اسلامی و انسانی با هیچ‌چیز قابل‌مقایسه نیست و خداوند آن را واجب کرده است.

سرهنگ علی اکبرعباس حقی تجدد، فرمانده پدافندهوایی شرق کشور نیز در این دیدار اظهار داشت: مردم باید بدانند که این نیروها در استان تنها برای برقراری امنیت و احساس آسایش مردم حضور دارند و خون و جان خود را تقدیم می‌کنند.

وی افزود: بدون شک فرماندهان آینده ارتش نیاز به رهنمودها و نصایح سربازان ولایت و نمایندگان ولی‌فقیه دارند تا آن را چراغ راه خود قرار داده و این کشور را به صاحب اصلی آن که امام زمان(عج) است واگذار کنند.

فرمانده پدافندهوایی شرق کشور گفت: شاید مردم عادی از فعالیت 24 ساعته نیروهای مسلح اطلاعی نداشته باشند و ندانند که اگر می‌توانند راحت در این شهرها قدم زنند به سبب این بوده که تعدادی از فرزندان این مرزوبوم در نقطه صفر مرزی بدون سنگر سینه خود را سپر کرده‌ و در برابر هر تهاجمی ایستاده‌اند و شاید ندانند که در تمام طول شبانه‌روز نیروهای پدافند هوایی بیدار بوده و آسمان این کشور را پایش می‌کنند.

تجدد افزود: افسرانی که امروز در این مکان حضور دارند دانشجویان دانشکده فرماندهی ستاد ارتش در قالب محور 15 بوده که برای بازدید از بیرجند، مشهد، طبس و نائین مأموریت یافته‌اند.

وی بیان داشت: آموزش‌های تئوری این دانش‌آموختگان با بازدیدهای میدانی تکمیل و بعد اندوختن تجارت به‌عنوان فرماندهان آینده ارتش منصوب‌شده و خدمت می‌نمایند و نیروهای مسلح و ارتش پایه‌گذار و اساس امنیت هر کشوری است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha