جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت‌الله ایمانی

حوزه/ مسئولان استان فارس در پیامی، درگذشت عالم ربانی آیت‌الله اسدالله ایمانی، امام جمعه سابق شیراز و نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سپاه فجر استان فارس با انتشار پیامی، ضمن بی‌بدیل خواندن خدمات آیت‌الله اسدالله ایمانی به اسلام و مردم استان فارس، درگذشت امام‌جمعهٔ سابق شیراز را تسلیت گفته است.

در پیام سپاه فجر استان فارس به مناسبت درگذشت آیت‌الله ایمانی، آمده است؛ آن مجاهد فی سبیل الله با عمری تلاش و مجاهدت چه در مبارزه با طاغوت و چه در سنگر امامت جمعه استان‌های بوشهر و فارس و چه در کرسی‌های دانش و نظریه‌پردازی، خدمات بی‌بدیلی به اسلام و مردم شهید داده استان فارس عرضه کرد.

متن کامل پیام تسلیت سپاه فجر استان فارس به مناسبت درگذشت آیت‌الله اسدالله ایمانی چنین است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

«اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدّها شیء الی یوم القیامه»

حضرت آیت‌الله ایمانی در طول عمر پربرکت خود خدمات فراوانی به جهان اسلام و عالم تشیع نمود و همواره منادی اخلاق و تقوا بود و شاگردان بسیاری در محضر ایشان پرورش یافتند.

این عالم وارسته به‌راستی مصداق بارز «العلماء امناء الرسل» بود که نقشی مؤثر در تبیین و تبلیغ اسلام ناب محمدی (ص) ایفا نمود و درعین‌حال به‌عنوان عارفی پرهیزگار در مسیر کمال انسانی و ترویج احکام الهی در جامعه گام برمی‌داشت.

آن مجاهد فی سبیل الله با عمری تلاش و مجاهدت چه در مبارزه با طاغوت و چه در سنگر امامت جمعه  استان‌های بوشهر و فارس و  چه در کرسی‌های  دانش و نظریه‌پردازی، خدمات بی‌بدیلی به اسلام و مردم شهید داده استان فارس نمود.

سپاه فجر استان فارس ضایعه ارتحال فقیه اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام، حضرت آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و  عضو ادوار مجلس خبرگان رهبری را به محضر شریف حضرت ولی‌عصر عجل لله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بالأخص مردم شریف و ولایتمدار استان فارس و بیت معزز و محترم ایشان تسلیت گفته و از درگاه خداوند منان علو درجات آن فقید سعید را مسئلت داریم.

نام و یاد آیت‌الله ایمانی همواره بر تارک فرهنگ فارس خواهد درخشید

روابط عمومی جهاددانشگاهی استان فارس نیز با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله ایمانی، تأکید کرد که نام و آموزه‌های امام‌جمعهٔ سابق شیراز، برای همیشه در یادها خواهد ماند.

متن این پیام به شرح زیر است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

اِذا ماتَ العالِمُ انثَلَم فی الاسلام ثلمهٌ وَ لَاَیُسدّها شیءٌ اِلی یَومِ القیامه

عالم مجاهد، فقیه ارزشمند، انقلابی نستوه و یار دیرین امام و رهبری حضرت آیت‌الله ایمانی امام جمعه شیراز و نماینده محترم ولی‌فقیه در فارس که عمر پربرکت خود را در شکل‌گیری انقلاب اسلامی، استقرار نظام جمهوری اسلامی و ایفای مسؤولیت‌های خطیر در کشور مخصوصاً استان فارس سپری کرد به دیدار معبود شتافت.

نام و یاد و آموزه‌های آن بزرگ‌مرد همواره بر تارک فرهنگ فارس خواهد درخشید.

جهاد دانشگاهی استان فارس این ضایعه جبران‌ناپذیر را به امام عصر (عج) مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و علماء و مراجع بزرگوار ایران و فارس و خانواده محترم ایشان و ملت شریف شیراز و فارس تسلیت عرض نموده، غفران و رضوان را برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل را برای بازماندگان از خداوند منان مسألت می‌کند.

پیام تسلیت شورای شهر شیراز در پی درگذشت آیت‌الله ایمانی

شورای اسلامی شهر شیراز هم با صدور پیامی، درگذشت آیت‌الله اسدالله ایمانی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است؛

با نهایت تأسف و تأثر درگذشت حضرت آیت‌الله حاج شیخ اسدالله ایمانی، امام جمعه شیراز و نماینده ولی‌فقیه در استان فارس که عمری را در سنگر نمازجمعه در شهرهای کازرون، بوشهر و شیراز صرف تبلیغ معارف دینی و بیان مبانی و اصول نظام جمهوری اسلامی کرد را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهروندان استان‌های فارس و بوشهر، بیت آن مرحوم و جامعه روحانیت تسلیت عرض نموده و برای شادی روح آن فقیه مبارز طلب غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان و بیت مرحوم آیت‌الله ایمانی طلب صبر و سلامتی می‌کنیم.

پیام تسلیت مجمع نمایندگان استان فارس در پی درگذشت آیت‌الله ایمانی

مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی درگذشت امام جمعه سابق شیراز را تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است:

ارتحال عالم مجاهد و یار صدیق رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله حاج اسدالله ایمانی امام جمعه کلان‌شهر شیراز و نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری موجب تأثر و تألم فراوان گردید. این ضایعه عظیم را به مقام معظم رهبری، ملت ایران به‌ویژه مردم شریف استان فارس و نیز مردم شهرستان کازرون تسلیت گفته و برای آن فقید سعید علو درجات و برای بیت معظم ایشان صبر جمیل خواستاریم.

روحش شاد و با شهدا محشور باد

پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پی درگذشت آیت‌الله ایمانی

علی بهادر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ضایعه درگذشت نماینده سابق ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سابق شیراز را با ارسال پیامی تسلیت گفت.

در متن این پیام، آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم وارسته حضرت آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده محترم ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم انقلابی و متدین استان فارس، حوزه‌های علمیه و ارادتمندان و خاندان مکرم ایشان تسلیت می‌گویم.

حضور این فقیه مجاهد از روزهای آغازین نهضت اسلامی و همراهی ایشان با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و تبعیت و همکاری با رهبر معظم انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی، از خصوصیات بارز این روحانی انقلابی بود که در یاد و خاطره مردم فهیم استان فارس و سراسر کشور به یادگار خواهد ماند.

حضور ارزشمند این روحانی آگاه به‌عنوان نخستین نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، باعث تأثیرات ارزنده‌ای در ارتقای معنوی و رشد و بالندگی اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه بوده است، او در سالیان اخیر علیرغم تحمل بیماری و عوارض ناتوان‌کننده آن، لحظه‌ای دست از تلاش و مبارزه در راه هدایت مردم و تقویت حوزه‌های علمیه برنداشت و همواره در پاسداری از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی استوار و ثابت‌قدم ماند. این ضایعه بزرگ، مصیبت جانکاه و واقعه تلخی است که امیدوارم خداوند بزرگ به فضل خود آن را جبران نموده و تحمل آن را برای بازماندگان و مردم استان فارس آسان گرداند و ایشان را با بندگان شایسته خویش محشور نماید.

پیام تسلیت استاندار فارس در پی درگذشت آیت‌الله ایمانی

اسماعیل تبادار استاندار فارس نیز در پیامی درگذشت آیت‌الله اسدالله ایمانی، نمایندهٔ سابق ولی‌فقیه در این استان را تسلیت گفت.

متن پیام استاندار فارس چنین است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَ إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإَسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ

ارتحال عالم ربانی، مجاهد وارسته و هدایت‌گر روشن‌ضمیر، حضرت آیت‌الله ایمانی  نماینده ولی‌فقیه در استان فارس  و امام جمعه شیراز و عضو مجلس خبرگان رهبری که عمر گران‌بهای خود را صرف  تهذیب نفس، خدمت به دین و ترویج فرهنگ اسلامی نمود، موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

اینجانب این ضایعه  بزرگ را  به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری، روحانیت معزز و حوزه‌های علمیه و آحاد مردم شریف استان‌های فارس و بوشهر که سال‌ها از رهنمودهای وی  بهره‌مند بودند و بالأخص خاندان و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده، رحمت واسعه الهی  برای این  فقیه ارزشمند از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

به همین مناسبت به پاسداشت مقام علم و فقاهت و تکریم این عالم زاهد سه روز عزای عمومی در استان فارس اعلام می‌گردد.

پیام تسلیت جامعه روحانیت شیراز در پی درگذشت آیت‌الله ایمانی

جامعه روحانیت شیراز نیز در پی ارتحال آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده سابق ولی‌فقیه در فارس پیامی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است؛

ارتحال عالم جلیل‌القدر، مفسر قرآن کریم حضرت آیت‌الله حاج شیخ اسدالله ایمانی نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه محبوب شیراز و یار راستین امام و رهبری موجب  تأثر و تأسف فراوان گردید.

این عالم مجاهد در طول عمر با برکت خویش در حمایت از امام راحل، مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردند و پشتیبانی قوی برای اهل ایمان بودند

جامعه روحانیت شیراز این ضایعه مولمه را به پیشگاه اقدس حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، محضر مراجع عظام تقلید خاصه مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، علمای اعلام، روحانیون و طلاب، حوزه‌های علمیه، شاگردان، بیت مکرم و معظم ایشان، مردم شریف و ولایتمدار استان فارس و بوشهر به‌ویژه مردم شهر مقدس شیراز و کازرون تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات را مسئلت می‌نماییم

پیام تسلیت تولیت آستان مقدس حضرت شاه‌چراغ (ع) در پی درگذشت آیت‌الله ایمانی

آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس حضرت احمد بن موسی الکاظم شاه‌چراغ (ع) نیز در پیامی درگذشت امام جمعه سابق شیراز را تسلیت گفت.

انالله و انا الیه راجعون

ارتحال عالِم ربانی، دلسوز و پرتلاش، حضرت آیت‌الله حاج شیخ اسدالله ایمانی (رحمت‌الله علیه) موجب کمال تأثّر گردید.

تصدّی امامت جمعه و نمایندگی، ولی‌فقیه از سوی امام «قدس سرّه» و رهبری «مدظله‌العالی» جلوه‌ای از شایستگی و امانت‌داری و خدمات ارزشمند معظّم له در طول چهار دهه گذشته است.

پنج دوره نمایندگی مجلس خبرگان رهبری هم نشان از علاقه و اعتماد مردم شریف و قدرشناس استان فارس نسبت به آن بزرگوار است.

اهتمام و توجه ویژه نسبت به سومین حرم اهل‌بیت (ع) و توسعه و عمران آستان مقدس حضرت احمد بن موسی «علیهماالسلام» (شاه‌چراغ) از آثار مودّت و ارادت آن فقید سعید نسبت به خاندان نبوّت و نمودار پیگیری مجدانه مطالبات مقام معظّم رهبری «مدظله‌العالی» بوده است که در سفر استانی فرمودند: مرقد این امامزادگان بایستی کانون توجه قرار گیرد.

اینجانب مصیبت فقدان آیت‌الله ایمانی را به عموم برادران و خواهران دینی به‌ویژه بازماندگان گرامی ایشان تسلیت عرض نموده و مغفرت و رحمت الهی را برای آن عالم شایسته مسألت دارم.

پیام تسلیت فرماندار شیراز در پی درگذشت آیت‌الله ایمانی

فرماندار شیراز در پی درگذشت نماینده سابق ولی‌فقیه در فارس و امام جمعه سابق شیراز پیام تسلیتی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

درگذشت عالم وارسته و مجاهد خستگی‌ناپذیر و یار صدیق رهبری، حضرت آیت‌الله اسدالله ایمانی امام جمعه گرانقدر شهر شیراز که بیان شیوایش در منابر و خطبه‌های نماز جمعه، همواره نمایانگر تدین و عشق او به شریعت احمدی و دین‌محمدی بود، موجب تأثر و تأسف عمیق گردید.

اینجانب این ضایعه دردناک را به امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، مردم شریف شهرستان شیراز و بیت محترم و فرزندان گرامی ایشان تسلیت عرض نموده، برای روح بزرگ آن عالم ربانی علو درجات و برای بازماندگان و علاقه‌مندان صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند بزرگ مسئلت می‌نماییم.

انتظار می‌رود، مردم ولایتمدار شهرستان شیراز آن‌طور که شایسته مقام آن مرحوم است در مراسم‌های برگزارشده حضور به هم رسانند.

پیام تسلیت فرمانده نیروی انتظامی استان فارس

فرمانده انتظامی استان فارس در پیامی رحلت آیت‌الله ایمانی را تسلیت گفت.

در پیام سردار احمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس آمده است:

درگذشت حضرت آیت‌الله اسدالله ایمانی این عالم جلیل‌القدر که عمری را در سنگر تهذیب نفس و مبارزه با طاغوت سپری کرد، مایه تأسف و تألم خاطر همگان گردید.

اینجانب رحلت این مجاهد فی سبیل الله که نزدیک به ۱۰ سال سمت نمایندگی ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز را به عهده داشتند را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این عالم بزرگ علو درجات و برای بازماندگان به‌ویژه خانواده ایشان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

پیام تسلیت مدیرکل اوقاف فارس در پی درگذشت آیت‌الله ایمانی

مدیرکل اوقاف فارس در پیامی درگذشت عام ربانی آیت‌الله ایمانی نماینده سابق ولی‌فقیه در فارس را تسلیت گفت.

حجت‌الاسلام سید عباس موسوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس در پیامی درگذشت عام ربانی آیت‌الله ایمانی نماینده سابق ولی‌فقیه در فارس را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

رحلت یار دیرین امام و رهبری و امین ولایت در خطه جنوب حضرت آیت‌الله حاج شیخ اسدالله ایمانی (ره) نماینده محترم ولی‌فقیه و امام جمعه شیراز را به بیت معظم له و عموم مردم استان فارس تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال، صبر جمیل و اجر جزیل برای دوستداران ایشان مسئلت می‌نمایم.

پیام تسلیت مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فارس

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فارس با صدور پیامی رحلت آیت‌الله ایمانی نماینده سابق ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز را تسلیت گفت.
متن پیام بدین شرح است:
انالله و انا الیه راجعون
عروج ملکوتی عالم جلیل‌القدر آیت‌الله ایمانی، نماینده سابق، ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه سابق شیراز، سبب تأثر و اندوه فراوان شد، درگذشت آن عالم وارسته و اسوه زهد و تقوی، ثلمه‌ای بزرگ در عالم اسلام پدید آورد.
آن عالم ربانی عمر پربرکت و گران‌بهای خویش را در راه ترویج فرهنگ اسلامی و خدمت به مردم شریف استان‌های بوشهر و فارس سپری نمود، ایشان فقیهی وارسته بود که مخلصانه در حمایت عملی از نظام مقدس اسلامی و رهبری معظم انقلاب لحظه‌ای دریغ نکرد.
اینجانب بدین‌وسیله این ضایعه اندوه‌بار را به پیشگاه مقدس، ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، علمای اعلام، حوزه‌های علمیه، اصحاب مساجد، مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس و به‌طور خاص و ویژه خانواده آن فقید سعید و نیز به امت ولایتمدار استان فارس تسلیت عرض نموده و از خدای متعال برای ایشان که طی مدت تصدی مسئولیت امامت جمعه، با خطبه‌های روشنگر خویش، در تقویت بنیان‌های مذهبی و فکری مردمان ولایتمدار این خطه شهیدپرور، تلاشی مجاهدانه داشت و پس از سال‌ها خدمتگزاری صادقانه به آرمان‌های اسلام ولایی، روح بلندش در ملاء اعلی آرام گرفت، از در گاه خداوند منان رحمت واسعه الهی و علو درجات آن عالم متقی را مسئلت می‌نمایم.

پیام تسلیت رئیس دانشگاه شیراز در پی رحلت آیت‌الله ایمانی

رئیس دانشگاه شیراز در پی رحلت آیت‌الله ایمانی نماینده سابق ولی‌فقیه در فارس پیام تسلیتی صادر کرد.

حمید نادگران رئیس دانشگاه شیراز با صدور پیامی رحلت آیت‌الله ایمانی نماینده سابق ولی‌فقیه در فارس و امام جمعه شیراز را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت عالم وارسته، مرحوم مغفور حضرت آیت‌الله اسدالله ایمانی امام جمعه شیراز و نماینده ولی‌فقیه در استان فارس، مروج فرهنگ دین و دیانت و اسوه تقوی و پرهیزگاری که در تقویت بنیان‌های مذهبی و فکری مردمان ولایت مدار سومین حرم اهل‌بیت (ع)، تلاشی مجاهدانه داشت و پس از سال‌ها خدمتگزاری صادقانه به ملکوت اعلی پیوست، موجب تألم و تأثر اعضای هیئت‌علمی، کارمندان و دانشجویان دانشگاه شیراز گردید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به روحانیت معزز و مردم شریف استان فارس و خانواده محترم ایشان، از درگاه احدیت برای آن فقید سعید رحمت واسعه و برای بازماندگان و بیت محترم، صبر و اجر مسألت می‌نمایم.

پیام تسلیت سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در پی درگذشت آیت‌الله ایمانی

سرپرست و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در پیامی، درگذشت آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده سابق ولی‌فقیه در استان فارس را تسلیت گفتند.

در پیام سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت روحانی جلیل‌القدر آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده، ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه سابق شیراز و نماینده مجلس خبرگان رهبری موجب تأسف و تأثر گردید. ایشان عالمی ساده‌زیست، نیک‌اندیش و از مبارزان صف اول انقلاب و پشتیبان نظام بودند که در سنگرهای متعدد سیاسی، علمی و فرهنگی خدمات فراوانی به کشور عرضه داشتند.

این عالم ربانی علاوه بر توجه ویژه به نشر و ترویج معارف اسلامی، تألیفات و آثار متعددی در زمینه علوم دینی از خود برجای گذاشتند.

مدیران و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس ضمن عرض تسلیت فقدان این روحانی بزرگوار به مقام معظم رهبری، روحانیت و حوزه‌های محترم علمیه، مردم شریف استان فارس و بیت مکرم ایشان برای آن مرحوم رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنند.

پیام تسلیت سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش فارس در پی درگذشت آیت‌الله ایمانی

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش فارس در پی درگذشت نماینده، ولی‌فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، پیام تسلیتی صادر کرد.

در پیام عبدالرسول احمدی سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش فارس آمده است:

باسمه‌تعالی

اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء

وقتی عالمی فقیه، فوت کند در اسلام رخنه و حفره‌ای ایجاد می‌شود که هیچ‌چیزی نمی‌تواند جای آن را پر کند. (پیامبر گرامی اسلام)

رحلت مجاهد بزرگ، مرحوم آیت اله ایمانی، نماینده، ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز باعث تأثر و تألم همه مردم متدین شیراز و استان فارس گردید.

مراقبت در گفتار و کردار این مفسر قرآنی که در مراحل تقوا و تهذیب نفس از علمای بزرگ دینی زمان بود، زبانزد خاص و عام است.

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ فرهنگیان فارس، درگذشت این عالم فقیه را به رهبر معظم انقلاب، بیت شریف آن فقید و مردم شریف استان فارس و شهر شیراز تسلیت عرض می‌نمایم و برای بازماندگان صبر و اجر و برای آن مرحوم حشر با انبیاء و اولیای الهی را مسألت دارم.

پیام تسلیت مدیرکل کمیته امداد فارس در پی درگذشت آیت‌الله ایمانی

بذرافشان مدیرکل کمیته امداد فارس در پیامی رحلت آیت‌الله ایمانی امام جمعه سابق شیراز را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم ربانی، مجاهد نستوه، یار دیرین امام و رهبری مرحوم آیت‌الله ایمانی نماینده محترم ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه معزز شیراز و نماینده معزز مردم ولایت مدار استان فارس در مجلس خبرگان رهبری موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

خدمات شایسته و تلاش‌های پیگیر و مستمر آن عالم جلیل‌القدر در سنگر نمایندگی رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالیان متمادی بعد از انقلاب از خاطر مردم قدرشناس استان‌های فارس و بوشهر محو نخواهد شد.

اینجانب رحلت آن عالم جلیل‌القدر را به ساحت حضرت بقیة‌الله الاعظم روحی الفداه، محضر رهبر معظم انقلاب، حوزه‌های علمیه، مردم انقلابی استان فارس و سومین حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام و به‌ویژه به بیت شریف آن عالم جلیل‌القدر تسلیت عرض نموده و برای آن عالم ربانی از درگاه احدیت غفران واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.

پیام تسلیت مدیرکل میراث فرهنگی فارس در پی درگذشت آیت‌الله ایمانی

مدیرکل و کارکنان اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله ایمانی را تسلیت گفتند.
در متن پیام آمده است:

"بسم‌الله الرحمن الرحیم"

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم وارسته حضرت آیت‌الله ایمانی قدس الله نفس الزکیه، نماینده، ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز موجب تأثر و تأسف عمیق گردید.

بی‌تردید فقدان این شخصیت ممتاز که عمر پربرکت خود را صرف اعتلای اسلام، تحکیم انقلاب اسلامی، علم‌آموزی و روشنگری دینی نمود، خلأیی ژرف برای بهره‌مندان از محضر آن عالم بزرگ به شمار می‌آید.

این چهره خدوم در طی مدت تصدی مسئولیت امامت جمعه، ضمن حمایت از میراث فرهنگی استان فارس و شهر شیراز سومین حرم اهل‌بیت (ع)، با خطبه‌های روشنگر خویش، در تقویت بنیان‌های مذهبی و فکری مردمان ولایتمدار دیار فارس، تلاشی مجاهدانه داشت و پس از سال‌ها خدمتگزاری صادقانه به آرمان‌های اسلام ولایی، روح بلندش در ملکوت اعلی آرام گرفت.

ضمن عرض تسلیت ارتحال این عالم بزرگوار از خداوند متعال علوّ درجات برای آن مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل برای خانواده ایشان مسألت داریم.

پیام تسلیت مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس پی درگذشت آیت‌الله ایمانی

حجت‌الاسلام مهرابی مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس طی پیامی درگذشت عالم وارسته و مجاهد خستگی‌ناپذیر آیت‌الله اسدالله ایمانی را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم جلیل‌القدر، مفسر قرآن کریم حضرت آیت‌الله حاج شیخ اسدالله ایمانی نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه محبوب شیراز و یار راستین امام و رهبری، مردم ولایت مدار استان فارس بخصوص حوزه‌های علمیه، علماء و فضلاء، ائمه جماعات، هیئت مذهبی و جامعه مداحان را محزون کرد.

اینجانب این ضایعه دردناک و فقدان بزرگ را به مقام معظم رهبری و مردم شریف و ولایتمدار استان فارس به‌ویژه مردم شهر شیراز و کازرون و بیت محترم و فرزندان گرامی ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha