پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حاجی زاده

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی با اشاره به خیانت های ناتمام آمریکا علیه ایران گفت: آمریکا به دنبال این است با خروج از برجام، ایران را تحت‌ فشار قرار دهد.

حجت الاسلام والمسلمین جواد حاجی زاده امام جمعه اهر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، با اشاره به خروج ترامپ از توافق هسته ای ابراز داشت: دولتمردان آمریکایی در ماه های اخیر که توافق بین المللی هسته ای بین قدرت های بزرگ دنیا منعقد شد، ناقض برجام شدند، اکنون نیز به دنبال این هستند که با خروج از برجام، ایران را تحت‌ فشار قرار دهند.

وی افزود: خیانت ‌های آمریکا و استکبار هیچ‌ گاه علیه ملت و مقامات ایرانی تمامی نخواهد داشت و برجام نیز تنها بهانه ای برای پیاده کردن نقشه های آنان است.

امام جمعه اهر تاکید کرد: تیم مذاکره‌ کننده هسته‌ ای کشورمان در طول این مدت تلاش‌ های بسیاری را برای بسته شدن این پرونده انجام دادند، اما بعد از توافق هسته ای، کنگره آمریکا و طرح‌ های ضد ایرانی آنها بزرگ ‌ترین تخلف را علیه یک کشور و به ‌ویژه برجام مرتکب شدند.

حجت الاسلام والمسملین حاجی زاده در ادامه با اشاره به نعمت گرانبهای انقلاب اسلامی در ایران ابراز داشت: انقلاب اسلامی امانت گرانبهای امام خمینی(ره) بوده که باید از آن به‌ عنوان امانت نگهداری و به صاحب اصلی ‌اش تحویل دهیم.

وی ادامه داد: پیش از پیروزی انقثلاب اسلامی ایران، در کشور اسلام فردی وجود داشت، اما آنچه که وجود نداشت اسلام حاکمیتی و تأثیرگذار بود.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی‌ زاده بر لزوم انتقال مفاهیم و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل‌ های جوان تاکید کرد، گفت: استکبار جهانی تلاش می ‌کند تا مردم را به نسبت به کارگزاران نظام جمهوری اسلامی و ولایت‌ فقیه بدبین کند و همواره سعی بر آن دارند تا ناکارآمدی نظام و انقلاب را به مردم القاء کنند، امروز چشم تمامی دنیا به ایران است تا ببینند ما چه‌ کارهایی می ‌کنیم و حضور مردم در صحنه‌ چگونه است.

امام جمعه اهر، وحدت و همدلی مردم و مسئولان با ولایت ‌فقیه را نقطه قوت نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: حضور باشکوه و پرشور مردم در صحنه‌ های مختلف برای دشمن شکننده است، البته نباید فراموش کنیم مردم با وجود تمامی مشکلات و سختی ‌ها پای انقلاب اسلامی ایستاده‌ و از انقلاب حراست می ‌کنند.

وی ادامه داد: یکی از مسائل مهمی که باید به آن توجه داشته باشیم پافشاری بر اصول انقلاب اسلامی توأم با غیرت ملی و آنچه که جزو فرمایشات امام راحل بوده و از خطوط قرمز ماست.

عضو شورای حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بدون مردم، انقلاب اسلامی استمرار نمی ‌یابد، گفت: در هر شرایطی باید قدر مردم را بدانیم که از واجبات است، اگر حضور مردم در شکست فتنه های گذشته نبود انقلاب اسلامی با شکست مواجه می ‌شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha