جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
معارفه مدیر مرکز خدمات استان قم

حوزه/ مراسم معرفی مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان قم و قدردانی از زحمات سرپرست سابق این مرکز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مراسم معرفی حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم طاهری مدیر مرکز خدمات استان قم و قدردانی از زحمات حجت الاسلام و المسلمین مهدی غیاثی سرپرست سابق این مرکز با حضور رئیس مرکز خدمات در سالن جلسات این مرکز برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی ضمن قدردانی از فعالیت‌های سرپرست سابق مرکز خدمات قم گفت: حجت الاسلام و المسلمین غیاثی در مدتی که در مرکز خدمات استان قم حضور داشتند با دلسوزی و خیرخواهی برای خدمت به طلاب و روحانیون استان تلاش کردند.

وی با بیان اینکه مرکز خدمات قم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است افزود: حضور حدود نیمی از طلاب کشور، مراجع بزرگوار، اساتید برجسته و طلاب ممتاز در قم، اهمیت این استان را نشان می‌دهد و در واقع قم پیشانی کار مرکز خدمات است.

رئیس مرکز خدمات تصریح کرد: از همکاران مرکز خدمات استان قم که هر زمانی برای خدمت به طلاب حاضر هستند باید تشکر کنم و ان شا الله روز به روز توفیق شما برای خدمت بیشتر شود.

وی ضمن خوشامدگویی به حجت الاسلام و المسلمین طاهری برای حضور در مرکز خدمات گفت: مدیر جدید مرکز خدمات استان قم فردی فاضل، متدین و متخلق هستند و زمانی که در مرکز مدیریت مازندران حضور داشتند بسیار دلسوزانه با مرکز خدمات برای خدمت به سربازان حضرت ولی عصر همکاری می‌کردند.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین طاهری مدیر مرکز خدمات استان قم خدمت به طلاب را توفیقی الهی عنوان کرد و گفت: امیدوارم با عنایات الهی و دعای خیر مولا امام زمان(عج) خدمتی در شان طلاب و فضلا ارائه کنیم.

وی با تشکر از اعتماد رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه بیان کرد: خدمت به طلاب در قم مسئولیت بزرگی است و برای موفقیت در این مسئولیت به حمایت‌های ریاست مرکز و همکاری‌ها و راهنمایی‌های همکاران عزیز در این استان نیاز دارم.

مدیر مرکز خدمات استان قم ابراز داشت: لازم است از آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه که اجازه دادند از سنگر خدمت به طلاب در مرکز مدیریت حوزه به این سنگر منقل شوم تشکر کنم.

وی تصریح کرد: تأسیس مرکز خدمات از برکت امام(ره) و شهدا و درایت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب است و جا دارد که از زحمات همه عزیزانی که در همه کشور در خدمت‌رسانی به طلاب تلاش می‌کنند تشکر و قدردانی کنم.

حجت الاسلام و المسلمین طاهری با اشاره به روایتی در مورد ارزش خدمت گفت: امام صادق(ع) می‌فرمایند هر کسی خانه خدا را طواف کند خداوند برای او هزار حسنه می‌نویسد و هزار گناه او را می‌بخشد ولی هر کسی حاجتی از حاجات برادر مؤمنش را فراورده کند خدا برای او 10 طواف می‌نویسد.

وی گسترش و تعمیق فعالیت‌های فرهنگی در قم و پردیسان، هدفمندتر شدن خدمات، تکریم بیشتر مراجعان، ارتباط قوی‌تر، هدفمندتر و شایسته‌تر با دفاتر مراجع تقلید و اساتید حوزه و علمای قم، ارتباط بیشتر و فعال‌تر با مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، سرکشی از بیماران تحت پوشش، ارتباط با نمایندگان طلاب، استفاده از ظرفیت اساتید و علما برای حل مشکلات حوزویان، استفاده از ظرفیت خیرین درون و بیرون استان و تشکیل گروه‌های جهادی خدمت‌رسانی به طلاب، را اولویت‌های کاری خود در مرکز خدمات اعلام کرد.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام و السملمین غیاثی گفت: اگر انسان از فرصت‌هایی که برای او به وجود می‌آید به‌خوبی استفاده کند آن فرصت تبدیل به نعمت می‌شود و اگر درست استفاده نکند و تبدیل نقمت می‌شود.

وی با بیان اینکه خدا را شاکرم که نیمی از عمرم را در مرکز خدمات و در خدمت به طلاب گذراندم افزود: باید این فرصت خدمت به طلاب را که خداوند به ما عنایت کرده مغتنم بشماریم تبدیل به نعمت کنیم.

سرپرست سابق مرکز خدمات استان قم گفت: باید از همه همکاران مرکز خدمات استان که در دو سال گذشته زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه‌ای برای تحقق اهداف مرکز انجام دادند تشکر کنم.

وی بیان کرد: به مدیر جدید مرکز خدمات استان قم اطمینان می‌دهم که بنده و همه همکاران در کنار شما هستیم و دست‌به‌دست شما می‌دهیم و هر آنچه را بتوانیم و در توان داشته باشیم برای موفقیت مأموریت‌های مرکز انجام خواهیم داد.

 

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علي IQ ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    0 0
    سلام عليكم با عرض سلام و خسته نباشي يك درخواست دارم و آن هم باز شدن سایت برای طلبه های خارج کشور جهت پرداخت سهم بیمه است. ما تعدادی از طلبه های ایرانی ساکن نجف هستیم که برای پرداخت سهم بیمه نیاز به وررود ور سایت هستیم که متاسفانه هر کاری کردیم باز نشد از طرفی راه آمدن به ایران هم فعلا با این اوضاع کرونا و بسته شدن مرز با مشکلات روبروست لذا از مسولین محترم درخواست میکنیم که این مشکل رو هرجه زودتر برطرف کنند. با تشکر.