جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ناصر عباس جعفری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ناصر عباس جعفری دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان با صدور بیانیه ای پیروزی حزب الله را در انتخابات پارلمان لبنان به سید حسن نصر الله و ملت آن تبریک گفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین ناصر عباس جعفری دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان با صدور بیانیه ای پیروزی حزب الله را در انتخابات پارلمان لبنان به سید حسن نصر الله و ملت آن تبریک گفت.

متن بیانیه به شرح زیر است:

برادر عزیز سید حسن نصر الله

موجب افتخار است که پیروز شما در انتخابات پارلمان را از صمیم قلب تبریک و تهنیت بگوییم.

ملت لبنان و مقاومت با این مشارکت گسترده در انتخابات به تمامی جهان ثابت کرد که تا چه اندازه از آگاهی دموکراسی و سیاسی برخوردار است و می تواند در تمامی زمینه ها امور خود را مدیریت کند.

این پیروزی گوارای وجود شما و ملت لبنان باد؛ چرا که این پیروزی آغازی بر مرحله جدید در خدمت به وطن و تحکیم پایه های دموکراسی و تقویت وحدت شیعیان است.

این پیروزی بر ائتلاف شیعیان در انتخابات لبنان مبارک باد. این ائتلاف نقش برجسته ای در موفقیت روند انتخابات و حفظ وحدت داشته است.

امیدواریم که این شکوفایی، پیشرفت، وحدت و همبستگی در سایه رهبری حکیمانه شما افزایش یابد و تمامی این دستاورد ها به خاطر تدابیر حکیمانه، اندیشه باز و تلاش مداوم شماست.

شما شعار امید و وفا را سردادید و ما در شما امید و وفاداری به راه شهدا و فرماندهان را شهید می بینیم.

برادرتان شیخ ناصر عباس جعفری

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha