پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدرسه علميه ريحانه الرسول نكا

حوزه/ عضو شوراي فرهنگ عمومي مازندران گفت: با توجه به این که بانوان نیمی از جامعه راتشکیل می دهند، لذا رسالت خواهران طلبه بسیار سنگین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در مازندران، حجت الاسلام لائینی، امام جمعه نکا در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه خواهران ریحانة الرسول (س) نکا بیان کرد: هنگام سختی و دشواری  دین داری سخت است که نمونه بارز آن در زمان غیبت بوده و در این شرایط  یکی از بهترین کارها، تربیت نسلی است که دارای تربیت دینی، علمی، اخلاقی، فرهنگی و بصیرت بوده و ولایت مدار و الگو برای جامعه باشند.

وی اضافه کرد: در این شرایط سخت دین داری ،نقش اساتید ، معلمان و طلاب پر تلاش و پرانگیزه بسیار تاثیر است که درس ها و متون را با اخلاص به دست آورده و به دیگران بیاموزند.

امام جمعه نکا در ادامه اظهار داشت : شهید مطهری مصداق مداد العلما ودماء الشهدا بوده که با قلم وخون خود توانستند اصول و ارزش های اسلام را جامعه جاری کنند؛ شهدای نیز برای ارزش هایی جان دادند که شما مروج این ارزش ها هستید.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: امام زمان(عج) برای احیا دین مبین اسلام به سربازانی فرهیخته از جنس آقایان و هم بانوان نیاز  دارند.

حجت الاسلام لائینی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به این که بانوان نیمی از جامعه را تشکیل می دهند، لذا رسالت شما خواهران طلبه بسیار سنگین است.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha