پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نسیم کربلائی سخنگوی سازمان دانشجویان امامیه پاکستان

حوزه/ نسیم کربلائی در سخنرانی خود در دفتر مرکزی سازمان دانشجویان امامیه گفت: ۱۶ می روز مبارزه با استکبار است، چون در آن روز آمریکا با زور وجود رژیم اسرائیل را رسمیت شناخت و سازمان دانشجویان امامیه مانند هرسال امسال هم « روز مرگ بر آمریکا» برگزار خواهد کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نسیم کربلائی سخنگوی سازمان دانشجویان امامیه پاکستان در سخنرانی خود در دفتر مرکزی سازمان دانشجویان امامیه گفت: 16 می روز مبارزه با استکباره است، چون در آن روز آمریکا با زور وجود رژیم اسرائیل را رسمیت شناخت و سازمان دانشجویان امامیه مانند هرسال امسال هم به فرمان رهبر شیعیان پاکستان شهید عارف حسینی « روز مرگ بر آمریکا» برگزار خواهد کرد.

وی افزود: امروز این سخن امام خمینی (ره) مثل روز روشن شده است که تمام مشکلات جهان به خاطر آمریکا است و وجود آمریکا و اسرائیل تهدید بزرگی برای کل جهان است. اگر امروز بعضی از کشورهای عربی با آمریکا هم دست نمی شدند، در دنیا این همه خون ناحق ریخته نمی شد.

وی در ادامه گفت: وقتی آمریکا وجود ناپاک و غیر قانونی اسرائیل را پذیرفت سازمان دانشجویان امامیه پاکستان به فرمان رهبر شیعیان پاکستان حجت الاسلام والمسلمین شیهد عارف حسین الحسینی هر سال برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در 16 می « روز مرگ بر آمریکا و اسرائیل» برگزار کرد و امسال هم در سراسر کشور روز مرگ بر آمریکا برگزار خواهد شد.

سخنگوی سازمان دانشجویان امامیه پاکستان از اعضای این سازمان خواستار شرکت در راهپیمایی روز مرگ بر آمریکا شد و گفت: ما در 16 می امسال هم با راهپیمایی ها در سراسر کشور نفرت خودمان را نسبت به آمریکا و اسرائیل نشان خواهیم داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha