جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار مدیر حوزه ایلام و مسئول قرارگاه خاتم الاوصیا(عج) استان ایلام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی گفت: حوزه علمیه استان ایلام با استفاده از جوانان انقلابی و جهادی برای اجرای طرح مسجد محوری در استان تلاش می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از ایلام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین وعد مرادبیگی، در دیدار مسئول قرارگاه خاتم الاوصیا(عج) استان ایلام با اشاره به طرح مسجد محوری، گفت: حوزه علمیه استان ایلام با استفاده از جوانان انقلابی و جهادی برای اجرای طرح مسجد محوری در استان تلاش می‌کند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام با تاکید براینکه طرح مسجد محوری چنان با کیفیت مطلوب اجرا شود که به عنوان الگو برای سایر استان باشد، تصریح کرد: این طرح در هر مسجدی که به صورت درست اجرا شود، سایرمساج نیزد برای اجرای آن پیشقدم خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: حوزه علمیه استان تمامی فعالیت ها و عملکرد مساجد و ائمه‌های جماعت را در سطح استان رصد می کند تا کمبودی در در انجام فعالیت ها صورت نگیرد

حجت الاسلام علی اصغر شریفی راد مسئول قرارگاه خاتم الاوصیا(عج) استان ایلام نیز در این دیدار گفت: آمارهایی که در رابطه با فعالیت‌های مساجد از حیث کمی و کیفی در سطح استان ایلام در دست است، چندان قابل قبول نیست.

وی افزود:  با همکاری حوزه علمیه استان ایلام و قرارگاه خاتم الاوصیا(عج) 10 مسجد را به عنوان شاخص انتخاب کرده و طرح مسجد محوری در این مساجد اجرا گردد .

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha