سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
تصاویر/ تجلیل از آیت الله العظمی جوادی آملی

حوزه/ حضرت آیت الله جوادی آملی گفتند: آمریکایی ها اگر از عهدنامه خارج شدند بعید نبود! اینها غالباً این طور بودند، یک بیان نورانی از حضرت امیر(ع) هست که حضرت می فرماید: اینها اگر با دستی عهد می بندند با دست دیگر آن عهد را نقض می کنند، و آمریکا امروز مصداق این کلام است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله جوادی آملی با اشاره به عهدشکنی آمریکا و خروج این کشور از برجام، بیان داشتند: آمریکایی ها اگر از عهدنامه خارج شدند بعید نبود! اینها غالباً این طور بودند، یک بیان نورانی از حضرت امیر(ع) هست که حضرت می فرماید: اینها اگر با دستی عهد می بندند با دست دیگر آن عهد را نقض می کنند، و آمریکا امروز مصداق این کلام است.

معظم له اذعان داشتند: در طلیعه دولت یازدهم به جناب ظریف و تیم ایشان گفته شد، شما اگر می خواهید با اینها مذاکره داشته باشید، داشته باشید، اما اگر با این آمریکایی ها دست دادید بعد انگشتهایتان را بشمرید! این طور نباشد که با این ها دست بدهید بعد انگشهایتان را نشمرده در جیب خود بگذارید، اینها همین اند که دیدیم.

حضرت آیت الله جوادی آملی تاکید داشتند: امیدواریم ذات اقدس اله به همه شما بزرگواران آن توفیق را عطا کند که جامعه اسلامی و انسانی را از هر خطری برهانید.

ایشان ادامه دادند: این گرگهایی که از هر طرف صف کشیده اند را باید با  استقلال طلبیتان، با عزت و شکوه طلبیتان به سزای اعمالشان برسانید و جلوی یاوه گویی های  ترامپ و امثال ترامپ را بگیرید.از این به بعد نیز باید حواسمان جمع باشد، گرچه در مقابل ذات اقدس اله و خدای سبحان و مالک ملک، بیگانه هیچ کاری نمی تواند بکند، که امیدواریم این نظام به دست صاحب اصلی اش، وجود مبارک ولی عصر(عج) برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha