پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حزب الله لبنان

حوزه/مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای پیرامون پیروزی حزب الله در کسب اکثریت کرسی های مجلس نمایندگان لبنان، این پیروزی را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای پیروزی حزب الله در کسب اکثریت کرسی های مجلس نمایندگان لبنان، این پیروزی را تبریک گفتند.

 براساس این گزارش، در سومین جلسه عمومی مجمع طلاب که در سالن همایش های جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، این بیانیه در جمع نمایندگان طلاب قرائت شد که متن کامل بیانیه بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
نصرمن الله و فتح قریب
 
اینک امت واحده قرآن در رویکرد جهانی با بهره گیری از اسلام ناب شاهد پیروزی های شکوهمند در صحنه های نظامی و سیاسی است. امروز محور مقاومت در خاورمیانه ثابت کرد که ریشه مردمی او هر روز مستحکم تر از دیروز رو به افزایش و تناوری است.
 
همگان شاهدیم خون شهیدان مظلوم مدافع حرم و جوانان  فداکار حزب الله موجب حفظ حریم و قداست لبنان و مردم آن دیار گریده است و از طرفی دسیسه های مکر و حیله و فتنه های عبری، عربی؛ و توطئه های مرتجعین و مرموزین تاریخ این کشور بی نتیجه مانده است.
 
حال که مردم صبور و خستگی ناپذیر لبنان، طعم وحدت، انسجام و یکپارچگی را چشیده اند و با واکنش مثبت به این حقیقت با یاری خدای بزرگ به مرتجعین منطقه و خائنین به کشور لبنان نه!! گفته اند. باید بگوییم این هنوز از نتایج سحر است، باشد تا صبح دولتش بدمد ...
 
حقیقت این است که مردم لبنان دست سیاه کاری بازیگران بین المللی را از منطقه کوتاه نموده اند و بر محور گفتار وحدت آفرین و مدبرانه سیدشجاع و رهبر عربی علامه سیدحسن نصرالله؛ این پیروزی را به ارمغان آورده و پرچم لبنان را بار دیگر برافراشته اند.
 
ما ضمن تبریک به محضر حضرت بقیت الله الاعظم و نایب برحق ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای«مدظله العالی» و مردم شریف لبنان خاصه حضرت حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن نصرالله؛ این پیروزی را از شعاع آینده نگری رهبر فرزانه انقلاب می دانیم که فرموده اند تا 25 سال آینده خبری از اسرائیل نخواهد بود.
 
آری مجلس لبنان تبلور اراده پولادین مردم شریف این دیار است.
 
لبنان همواره پاره تن اسلام و موجب عزتمندی امت اسلامی است.
 
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم
 
18/2/97

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha