جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 449671
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
بیانیه

حوزه/ حوزه علمیه کردستان ضمن محکوم کردن اقدام خودسرانه رئیس جمهور مستأصل آمریکا، از مردم همیشه در صحنه این استان برای حضور در راهپیمایی اعتراضی فردا جمعه که بعد از اقامه نماز جمعه برگزار می شود، دعوت به عمل می آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، در پی پیمان شکنی آمریکا و اظهارات سخیف رئیس جمهور این کشور، حوزه علمیه کردستان در بیانیه ای آورده است: آمریکا مانند زالویی همیشه به دنبال مکیدن خون کشورهای جهان به ویژه های نظام های برآمده از رای و خواسته مردم است.

امروز آمریکا با خروج یک جانبه از برجام بر فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) که همیشه می فرمودند «آمریکا قابل اعتماد نیست»، صحه گذاشت و نشان داد که دوستی و عهد اخوت در قاموس سیاست مداران آمریکا محلی از اعراب ندارد.

آمریکا که داعیه دموکراسی در جهان را هر روز در شیپور منحوس سیاستش می نوازد را با خروج یک جانبه از توافق نامه برجام به دنیا ثابت کرد!!.

از همان روزهای ابتدایی توافق کشورهای ۱+۵ در بحث برجام؛ سیگنال های واضحی به گوش می رسید که خروج آمریکا از این توافق حتمی است و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره عهدشکن بودن آمریکا اظهر من الشمس است.

خروج آمریکا آنهم به صورت یکجانبه و خودمدارانه از توافق نامه برجام نشان داد که نظام آمریکا و رژیم صهیونیستی نماد بارز توحش مدرن عصر امروز جهان بشریت هستند.

رییس جمهور آمریکا که تعادل دیپلماسی اش در بدترین حالت قرار داشته و دارد با این کار نه تنها ضربه ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی نزد، بلکه بالعکس خود و هم قطارانش را مضحکه سیاستمداران کهنه کار و مجرب قرار داد.

شکست پروژه اسلام هراسی آمریکا که مجری آن داعش و دیگر گروه های تروریستی بود، ترامپ و هم پیمانان را بر این داشت که با نقض و خروج از برجام سمت و سوی افکار عمومی را به نقطه ای دیگر منحرف کنند، ولی حافظه سیاسیبشریت نشان داده است که آمریکا هم در عمل و هم در گفتار نهایت تناقض را به ذهن ها متبادر می سازد.

 حوزه علمیه کردستان ضمن محکوم کردن اقدام خودسرانه رئیس جمهور مستأصل آمریکا، از مردم همیشه در صحنه این استان برای حضور در راهپیمایی اعتراضی فردا جمعه که بعد از اقامه نماز جمعه برگزار می شود، دعوت به عمل می آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha