جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 گردهمایی طلاب و فضلای شاهرودی

حوزه/ حجت الاسلام نظری با توجه به محدود بودن زمان تحصیل طلاب، گفت: کمیته ای مشورتی باید تشکیل شود تا طلاب را در امر تحصیل کمک و مشورت نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام نظری در اولین گردهمایی طلاب شاهرودی مقیم حوزه علمیه قم چهارشنبه شب در مصلی قم برگزار شد اظهار داشت: با اقدام رفتار خصمانه رئیس جمهور آمریکا علیه جمهوری اسلامی، همه متوجه شد باید به وحدت رسید و تنها راه نجات کشور همین وحدتی است که محور آن هدایت های مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه طلاب ما در حوز دو مشکل اساسی دارند، افزود: نخستین مشکل وضعیت معیشت آن ها است که اگر هر قشری را در جامعه مشاهده کنید خواهید دید سختی معیشت آن ها به اندازه طلاب به ویژه طلابی که عمر خود را صرف تحصیل می کنند نیست.

دبیر مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان شاهرود تصریح کرد: نمایندگان طلاب که انتخاب شدند، اولین کاری که باید انجام دهند تا به نحوی بار سختی معیشت طلاب را کاهش دهند فعال کردن صندوق قرض الحسنه طلاب است.

وی مشکل دیگر را محدود بودن فرصت درس خواند برای طلاب عنوان کرد و گفت: فرصت درس خواندن بسیار محدود است و باید سعی کنید بیشترین وقت خود را صرف درس خواندن نمایید که فرصت به زودی می سوزد و تنها راه خدمت کردن در این حوزه با سواد بودن است.

حجت الاسلام نظری با بیان اینکه اگر تقوا نباشد نه تنها انسان کارآمدی ندارد، بلکه  منشاء ضرر نیز می شود، افزود: کمیته ای مشورتی باید تشکیل شود تا طلاب را در امر تحصیل کمک و مشورت نماید.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha