جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام محمد طه مهری، عضو شورای حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/عضو شورای حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: دشمنان به تجربه دریافته اند که ملت شهید پرور ایران و جریان های سیاسی با وحدت بر عزت و استقلال ایران ثابت قدم هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد طه مهری، امام جمعه اسلام آباد غرب در مراسم شبی با شهدا در منزل شهید مجید احمدیان، اظهار داشت: یاد شهید احمدیان و شهدای انقلاب اسلامی باعث احیاء فرهنگ دینی در جامعه است.

امام جمعه اسلام آباد غرب با بیان اینکه فراموشی آرمان شهدا به ما ضربه خواهد زد، افزود: جایگاه شهادت در تاریخ ما با ارزش و با اهمیت است و ما باید در تمام لحظات زندگی به یاد شهیدان باشیم.

وی با اشاره به این که امنیت ما مدیون جانفشانی شهداست، تصریح کرد: شهدا رفتند و از گرانبهاترین متاع زندگی خود یعنی جانشان گذشتند.

حجت‌الاسلام مهری با اظهار این نکته که در گیر و دار زندگی ماشینی نباید از فضیلت ها دور شویم، گفت: نام گذاری محلات به نام شهیدان کار خیری است و این برای ما صیقل دهنده جان و روان است.

وی در ادامه بیان داشت: شهدا به عزت ابدی نائل شدند و مرگ به شهادت بالاترین مقام است و اگر امروز عزت و افتخاری داریم به برکت همین شهدا است.

عضو شورای حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه نگرانی دشمنان تا زمانی است که پای ارزش ها ایستاده ایم، تصریح کرد: حضور مقتدرانه ایران در عرصه های بین المللی مدیون خون شهدا است.

وی تصریح کرد: دشمنان به تجربه دریافته اند که ملت شهید پرور ایران و جریان های سیاسی با وحدت بر عزت و استقلال ایران ثابت قدم هستند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha