شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام عابدینی

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت: باید رشادت های مدافعان حرم برای نسل جدید تشریح، تبیین و بازگو شود،چرا که این شهدا مایه عزت، آبرو و سربلندی دنیای اسلام در جهان امروز هستند

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در مراسم تشییع شهید مدافع حرم ، حسین محمدی و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در قزوین، گفت: شهدای  مدافع حرم دست به جهاد زده و به جنگ کفار و شیاطین رفتند و در نزد خدا پاداشی بس عظیم دارند.

وی افزود: امروز کار مدافعان حرم بسیار ارزشمند و بالا بوده و اگر این انسان های شجاع و مدافع حریم اهل بیت(ع) در کشور سوریه و عراق نرفته بودند، امروز به تعبیر رهبری معظم انقلاب اسلامی، باید در شهرهای کرمانشاه و همدان با گروه های  تروریستی مبارزه می کردیم.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی اظهار کرد: این گروهای تروریستی وتکفیری به هیچ کسی رحم نمی کنند واین مدافعین  شجاع حرم هستند که در خارج از مرزهای ایران، امنیت داخل کشور را تامین می کنند.نماینده ولی فقیه وامام جمعه قزوین تصریح کرد: مردم ایران، افغانستان، سوریه، عراق و دیگر کشورهای مسلمان قدر شهدا را می‌دانند و این پیروزی‌هایی که در سوریه و عراق نصیب جبهه مقاومت شد، به برکت خون شهدا و رشادت رزمندگان اسلام بود.

امام جمعه قزوین بیان کرد: آنهایی که هم اکنون در عراق برای امام حسین(ع) و در سوریه برای حضرت زینب(س) در حال جنگ و دفاع از مرزهای اسلام هستند، به طور یقین شاگردان مکتب حضرت امام حسین (ع) هستند.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: این شهید والامقام راه خود را به درستی پیدا کرد چرا که خداوند فرموده: «هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند مرده‌اند، بلکه زنده‌اند و در نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

وی افزود: باید رشادت های مدافعان حرم برای نسل جدید تشریح، تبیین و بازگو شود،چرا که این شهدا  مایه عزت، آبرو و سربلندی دنیای اسلام در جهان امروز هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha