پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: دولتمردان باید بدانند که در این مسیر تنها نبوده و امروز ملت در کنار حاکمیت قرار دارد تا پاسخی محکم به بدعهدی‌های آمریکا بدهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی امروز در جمع کارکنان سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین، گفت: اگر دولتمردان ما عاقلانه و بر اساس نگاه به ظرفیت‌های درونی کشور حرکت کنند، قطعا خروج آمریکا از برجام و نقض آن بستری مناسب برای برطرف شدن ضعف‌های اقتصادی کشور خواهد بود.

وی افزود: ما باید با تکیه به بیانات مقام معظم رهبری و پیاده کردن اقتصاد مقاومتی در جامعه در مقابل زورگویی‌های دشمنان بایستیم و پاسخی قاطع و عملیاتی به تهی‌مغزان آمریکا بدهیم، اگر آمریکایی‌ها فکر می‌کنند که با خروجشان از برجام می‌توانند بر سد آهنی ملت ایران خللی ایجاد کنند یقینا در اشتباه هستند، چراکه ملت ایران همواره ثابت کرده در مواقع سخت، حامی و پشتیبان نظام بوده و این ایستادگی و حمایت در دوران جنگ تحمیلی و در چهل سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد، کاملا مشهود است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین بیان کرد: از همان روزهای آغازین برجام مقام معظم رهبری به قابل اعتماد نبودن آمریکا اذعان داشتند، ولی متاسفانه دولتمردان توجهی به این گوشزدها نداشته و امروز این غیرقابل اعتماد بودن برای همگان مشخص‌تر و روشن‌تر شد. دولتمردان باید بدانند که در این مسیر تنها نبوده و امروز ملت در کنار حاکمیت قرار دارد تا پاسخی محکم به بدعهدی‌های آمریکا بدهد.

حجت الاسلام معبودی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم بیان کرد: شهدا برگردن ما حق دارند و امیدواریم که بتوانیم پاسدار خون شهدا باشیم و انقلاب و اسلام ما پایدار باقی بماند و دشمنان ما نابود شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین بیان کرد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند «مردانی که هنر شهادت را بلد باشند مردمی سرافراز و سربلند خواهند بود» و ما افتخار داریم که در این کشور زندگی می کنیم و شهدایی داریم که می توانیم پاسدار خون آنان باشیم.

وی افزود: اگرچه امروز ممکن است تحت تأثیر یک سری القائات و فضاسازی کم رنگ و بوی آن رشادت‌ها کمتر باشد، اما بی‌انصافی است ما که به طور مستقیم فداکاری رزمندگان‌مان را مشاهده می‌کردیم، آن‌ها را بازگو نکنیم و به نسل‌های بعد انتقال ندهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha