سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سیما

حوزه/ مدیر کل صدا و سیمای آذربایجان شرقی از حضور و مشارکت بیش از ۵۰ نفر از علما و روحانیون در تولید و پخش برنامه ‌های مذهبی ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، سید محسن لطیفی مدیرکل صداوسیمای استان آذربایجان شرقی، عصر جمعه در جلسه ساماندهی شئون فرهنگی آذربایجان شرقی، از برگزاری برنامه جزء خوانی قرآن در ماه مبارک رمضان در مصلای تبریز خبر داد و گفت: وظیفه رسانه ملی که گوش و چشم و زبان انقلاب است، ضبط و پخش چنین برنامه‌ هایی است، اما برگزاری چنین برنامه‌ ها و هماهنگی آن‌ ها تنها وظیفه صدا و سیما نیست و باید همه دستگاه های مرتبط پای کار بیایند و همکاری ‌های لازم را انجام دهند.

لطیفی از تولید و پخش ویژه ‌برنامه‌های متنوع به مناسبت ماه مبارک رمضان در رادیو و تلویزیون استان آذربایجان شرقی خبر داد و تصرحی کرد: برنامه «مسجد اوشاغلاری» از تلویزیون، برنامه «افطارلیق» در رادیو و تلویزیون با هدف ترویج سفره‌ های ساده افطاری پخش می‌ شوند.

وی افزود: برنامه «اوباشدان ‌لیق» نیز هم از رادیو و شبکه سهند پخش می شود که سعی می کنیم این برنامه به صورت زنده از امامزاده سیدحمزه تبریز پخش شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان ‌شرقی همچنین با اشاره به همکاری حوزه علمیه با صداوسیما، خاطرنشان کرد: بیش از ۵۰ نفر از علما نیز در تولید و پخش برنامه ‌های مذهبی حضور خواهند داشت تا هم در موضوعات اخلافی و هم احکام دینی به صحبت و سخنرانی بپردازند.

وی درباره برگزاری برنامه جزء خوانی قرآن در مصلی گفت: برنامه جز خوانی قرآن کریم بعد از نماز صبح و بعد از ظهر در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می ‌شود که به صورت زنده از سیمای سهند پخش خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی همچنین از برگزاری برنامه جشن رمضان در جهت ترویج روحیه نشاط و شادی در جامعه خبر داد و افزود: برای مناسبت‌ های ویژه‌ شب قدر برنامه ‌های مختلف و متنوعی تدارک دیده‌ ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha